شمیرانات|غربالگری پرسنل و توانخواهان مراکز بهزیستی

مدیر بهزیستی شهرستان شمیرانات از اقدامات صورت گرفته در راستای مبارزه با ویروس کرونا در شهرستان شمیرانات خبر داد و گفت: از پرسنل و توانخواهان ۱۰ مرکز بهزیستی در منطقه تست غربالگری کرونا گرفته شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران به نقل از میزان، مینا رجایی گفت: از ابتدای سال تاکنون، اقدامات بسیاری برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در منطقه شمیرانات انجام شده است.  

وی در تشریح این اقدامات ادامه داد: انجام تست غربالگری کرونا از پرسنل و توانخواهان مراکز هفتم تیر، نرگس، والا، مارال، وارستگان، بزرگمهر، فرزانگان، آرام، فرمانیه، کلبه آرمانی از اولین اقدامات ما بود. همچنین موارد مشکوک و مثبت کووید ۱۹ در کارتابل وزارت بهداشت ثبت و  به اطلاع سازمان بهزیستی استان تهران رسید.

این مقام مسئول در سازمان بهزیستی ادامه داد: در دوره‌های مختلف زمانی از مراکز بهداشت منطقه بازدید کرده و معایب را شناسایی و برطرف کردیم.

رجایی  گفت:  هر روزه مراکز تابعه حوزه‌های توانبخشی، پیشگیری و اجتماعی سازمان ضدعفونی شده اند و مطمئن شدیم که پروتکل‌های بهداشتی در مراکز رعایت می‌شود.

وی افزود: کمیسیون‌های پزشکی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی به صورت مستمر برگزار شدند و هیچ وقفه‌ای در کار مددجویان ایجاد نشد.

مدیر بهزیستی شهرستان شمیرانات درباره همکاری با سایر سازمان‌ها اظهار کرد: نشست مشورتی جهت جمع آوری دقیق و به روز اطلاعات در خواست شده از طرف وزارت بهداشت با معاونت توانبخشی بهزیستی استان تهران برگزار شد. همچنین تشکیل جلسه کارگروه کنترل شیوع کرونا به صورت شهرستانی و ارائه گزارش جلسه به بهزیستی استان تهران نیز انجام شد.

وی افزود: بازدید سر زده از مراکز توانبخشی فرشته‌های نازنین، وحدت ۱ و ۲، بچه‌های آسمان ۱ و ۲ به همراه مسئولین  استان تهران و کارشناسان دفاتر توانبخشی استان تهران انجام و مسئولین در جریان روند کار قرار گرفتند. همچنین جلسه مشورتی معاونین توانبخشی سه شهرستان تهران، ری، شمیرانات در دفتر توانبخشی استان تهران به مدیریت معاون توانبخشی استان تهران در خصوص نظارت منسجم و هماهنگ بین شهرستان‌ها بر مراکز تابعه در دوران شیوع کرونا برگزار شد.

رجایی درباره توزیع اقلام ضدعفونی کننده گفت: ۵۹ کارتن مواد ضد عفونی کننده، به صورت رایگان تحویل مراکز نرگس، عمل، بچه‌های آسمان و وحدت شد.

کد خبر 25150

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد