کاشان| استقرار میز خدمت بهزیستی در بخش بَرزُک 

به دعوت بخشداری و با هماهنگی شورای شهر برزک، میز خدمت اداره بهزیستی در محل  سالن جلسات این شورا استقرار یافت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان کاشان، در این برنامه که با رعایت کامل نکات و پروتکل های بهداشتی و همچنین با حضور ام البنین متقی نژاد معاون مدیر کل و رئیس اداره بهزیستی شهرستان کاشان؛ و بخشدار، رئیس شورا و اعضای شورای شهر برزک تشکیل شد، ضمن پاسخگویی و راهنمایی مراجعین، مطالبات و درخواست های مردمی مورد بررسی قرار گرفت.
در این دیدار مردمی متقی نژاد ضمن تشریح فعالیتها و وظایف متعدد بهزیستی در حوزه های مختلف بویژه فعالیت مراکز مثبت زندگی، عنوان کرد: محور فعالیت مراکز مثبت زندگی یا مراکز خدمات بهزیستی، خانواده ها خواهند بود و پرونده های مددکاری اجتماعی خانوار به صورت الکترونیکی برای تمام مددجویان مستمری بگیر سازمان بهزیستی در این مراکز شکل خواهد گرفت. تشکیل مراکز مثبت زندگی، باعت خواهد شد که مددجویان ما دسترسی سهل تر و سریع تری به خدمات داشته باشند و دیگر نیاز نباشد که برای دریافت خدمات بهزیستی به کاشان مراجعه ‌کنند.
تجلیل از بانوی خیر سلامت خانم عظیم پور از دیگر برنامه های این سفر بود که با حضور رئیس بهزیستی کاشان و دیگر مقامات شهری در محل خانه ی بهداشت، که این خیر عهده دار تجهیز و ساخت آن بوده است، به انجام رسید.

کد خبر 25145

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد