ورامین|پازل همدلی در ورامین کلید خورد

رئیس بهزیستی شهرستان ورامین از کلید خوردن پازل همدلی در شهرستان ورامین در ماه ربیع الاول ماه، وحدت و همبستگی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، اعظم هراتی بابیان خبر فوق بیان داشت: این طرح در شهرستان تاکنون با استقبال خوبی برخوردار بوده است. 

 هراتی با اشاره به اجرای کشوری پویش پازل همدلی خاطرنشان کرد: این پویش نیز با هدف تهیه بسته های آموزشی برای کودکان خانواده های تحت پوشش بهزیستی راه‌اندازی شده است که از عموم مردم نوع دوست شهرستان جهت مشارکت در این پویش دعوت به عمل می‌آوریم.

وی اظهار داشت: هر قطعه از پازل همدلی به ارزش ۱۰۰ هزار ریال است و هر فرد می‌تواند با خرید دست کم یک قطعه از آن در این پویش مردمی مشارکت نماید و مبالغ حاصله از این پویش مردمی با همکاری اتحادیه صنف لوازم التحریر کشور صرف خرید یک میلیون بسته آموزشی برای دانش‌آموزان نیازمند تحت پوشش بهزیستی در کشور خواهد شد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ورامین در پایان با تشکر از خیران همیشگی و گره گشایان جامعه هدف بهزیستی در ورامین، اذعان داشت: خیران و نیکوکاران و عموم همشهریان محترم در قالب خیر جمعی می‌توانند برای خرید این قطعات از طریق سایت  puzzlehamdeli.ir اقدام و پس از انتخاب نقشه استان و شهرستان ورامین برای شرکت در این پویش و خرید قطعات پازل شرکت و در این امر خیر بزرگ و ارزنده مشارکت کنند.

کد خبر 25103

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد