تهران| ملارد | سومین  جلسه کمیته  فرهنگی  مبارزه  با  مواد مخدر در ملارد برگزار شد

سومین جلسه کمیته فرهنگی و پیشگیری از اعتیاد در بهزیستی ملارد برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی بهزیستی ملارد، سومین جلسه کمیته فرهنگی مبارزه با مواد مخدر در سال 98 با حضور مرتضی قربانی رئیس اداره و  جمعی از مسئولین و کارشناسان شهرداری، فرمانداری، آموزش و پرورش، اداره کار، بخشداری، کمیته امداد، شبکه بهداشت و درمان، هلال احمر، اداره ورزش و جوانان، معاون آموزش فنی و حرفه ای شهریار، نماینده بخشداری صفا دشت و مهری شاهچراغی معاون پیشگیری در سالن  اجتماعات  اداره  بهزیستی ملارد  برگزار شد.
مرتضی قربانی بر لزوم بررسی راهکارهای پیشگیری از اعتیاد در میان اقشار و محیط های  مختلف  اعم از خانواده، کار، مدرسه و دانشگاه تاکید کرد.
وی ضمن بررسی و پیگیری مصوبات جلسات پیشین به موضوعاتی همچون ارجاع معتادین متجاهر به کمپ جهت بهبودی، برگزاری کلاسهای آموزشی، پرکردن اوقات فراغت  بچه ها و  والدین به صورت مفید، مهارت های فرزند پروری و پیشگیری از اعتیاد، برنامه ریزی برای برگزاری کلاس های پیشگیری از آسیب های اجتماعی در مدارس بویژه روستاها، همکاری مستمر ادارات در خصوص سازماندهی معتادین کارتون خواب و....پرداخت.پرداخت.
 قربانی در اولویت قرار گرفتن پیشگیری در عرصه مبارزه با مواد مخدر و روانگردان ها را مورد تاکید قرار داد و گفت: پیشگیری از اهداف اصلی کمیته فرهنگی و پیشگیری مبارزه با مواد مخدر است.
شایان ذکر است: جلسات این کمیته بصورت ماهیانه به ریاست اداره بهزیستی و با همکاری ادارات شهرستان با هدف پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی برگزار می شود.

کد خبر 2510

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد