دماوند|  تشریح روند اجرایی پویش های ایران همدل و پازل همدلی

بهزیستی شهرستان دماوند اقدام به اجرای پویش های ایران همدل و پازل همدلی در سطح منطقه کرد.

به گزارش  روابط عمومی بهزیستی استان تهران، فاطمه خانزادی در خصوص دو پویش ملی ایران همدل وپازل همدلی از سوی بهزیستی کشور در شهرستان دماوند عنوان کرد: پویش سراسری ایران همدل که از عید سعید غدیر آغاز و تا پایان ماه صفر ادامه داشت با محوریت تأمین نوشت افزار، بسته های بهداشتی و معیشتی اجرا شد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان دماوند در ادامه افزود: به حول و قوه الهی توانستیم با دستان پر خیر و برکت خیرین شهرستان و مردم نوع دوست دماوند برای دو هزار و ۲۶ نفر این اقلام و مایحتاج را جمع آوری نموده و تحویل آن ها کنیم.
 
خانزادی در خصوص یکی دیگر از پویش های این روزهای سازمان بهزیستی با نام پازل همدلی، اذعان داشت: بزرگترین پازل دنیا به شکل نقشه ایران به ابعاد بیست در سی متر با ۶۰۰ هزار قطعه توسط نیکوکاران در همه مناطق کشور در حال تکمیل است.

وی در ادامه اظهار داشت: مردم و خیرین با همدلی و خرید هر قطعه این جورچین به مبلغ ده هزار تومان در تأمین و تهیه تبلت، کوله‌پشتی و نوشت افزار ۶۰ هزار دانش‌آموز نیازمند، می‌توانند مشارکت نمایند.

خانزادی در پایان خاطرنشان کرد: از ابتدای همه گیری ویروس کرونا در سطح جامعه به همت خیرین نیک اندیش توانستیم ده هزار ماسک را آماده و در اختیار مراکز غیر دولتی تحت حمایت قرار دهیم و مراکز غیر دولتی را نسبت به مواد ضد عفونی کننده و داروهای مورد نیاز تجهیز کنیم و همچنین تزریق واکسن آنفولانزا در سطح مراکز توانبخشی تحت حمایت بهزیستی شهرستان دماوند را انجام دهیم.

کد خبر 25098

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد