امضای تفاهم نامه های همکاری فی مابین اداره کل بهزیستی گیلان با دانشگاه فنی و حرفه ای و سازمان جهاد دانشگاهی استان گیلان

صبح روز سوم آبان ماه تفاهم نامه های همکاری فی مابین اداره کل بهزیستی گیلان با دانشگاه فنی و حرفه ای و سازمان جهاد دانشگاهی استان گیلان در راستای خدمت رسانی به جامعه هدف سازمان با حضور مدیران کل در بهزیستی گیلان امضاء شد

مدیرکل بهزیستی گیلان دکتر حسین نحوی نژاد ضمن تاکید بر ارتباط با نهادهای علمی و دانشگاهی، "ترکیب علم و عمل- اجرا- را در ایجاد توانمندی" مهم ارزیابی نمودند .
اهداف این تفاهم نامه ها شامل : توانمند سازی فرهنگی و اقتصادی گروههای هدف و پرسنل سازمان ، ارتقای کیفی خدمات به مراجعین، افزایش سطح علمی بالاتر جامعه هدف و فراهم نمودن بستری مناسب جهت اشتغال و خود اتکائی مددجویان سازمان بوده است تا با حضوری توانمندتر در عرصه های کار، تولید و بهره وری، ایرانی سرفراز در آینده داشته باشیم.
همکاری در پروژه های پژوهشی، استفاده از ظرفیت های فرهنگی دانشگاهی، استفاده از مراکز تخصصی دانشگاهی برای گروه هدف، آموزش کلیه مراکز دارای مجوز از سازمان، آموزش تسهیلگران و مربیان برنامه های در دست اجرای سازمان، استفاده از مجمع خیرین دانشگاه و صندوق قرض الحسنه دانشجوئی جهت حمایت از دانشجویان تحت پوشش سازمان، کمک به تدوین طرح های کسب و کار و استعداد یابی مددجویان و ... از جمله موضوعات این تفاهم نامه ها می باشد .

کد خبر 25074

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد