شاهرود | به موقع ، در دسترس و تخصصی بودن سه اصل خط ۱۲۳

در شش ماه نخست سال جاری تعداد ۵۰ نفر در مرکز مداخله در جهانسیر گفت : بحران، ۲۸۷ نفر توسط تیم خدمات سیار و زوجین در زمینه کاهش طلاق ، خدمات دریافت کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان ، مسعود جهانسیر معاون مدیرکل و رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود فعالیتهای اورژانس اجتماعی را ارائه خدمات به موقع و تخصصی بیان و افزودند :  روانشناسان و مددکاران در اورژانس اجتماعی تلاش می کنند با ارائه خدمات تخصصی و بموقع در جهت کنترل و کاهش بحران های فردی، خانوادگی و اجتماعی گام برداشته و توانمندی افراد در معرض آسیب را ارتقا بخشند.


جهانسیر با اشاره به سه ویژگی به موقع بودن، در دسترس بودن و تخصصی بودن اورژانس اجتماعی افزود: فعالیتهای اورژانس اجتماعی شهرستان شاهرود شامل مرکز مداخله در بحران های فردی،خانوادگی و اجتماعی-خدمات سیار اورژانس اجتماعی-خط تلفن ۱۲۳ و پایگاه خدمات اجتماعی می باشد.


جهانسیر با اشاره به فعالیت ۲۴ ساعته خط ۱۲۳ توضیخ داد: مردم از طریق تماس با این خط می توانند موارد کودک آزاری، همسرآزاری و خودکشی را مطرح نموده و همکاران ما با توجه به نوع و شدت موضوع وارد عمل می شوند.


وی به بیان اینکه مرکز اورژانس اجتماعی شهرستان شاهرود با ۸ نیروی تخصصی مشغول به خدمت رسانی به آحاد جامعه می باشد ،  تصریح کرد: در شش ماه نخست سال جاری تعداد ۵۰ نفر در مرکز مداخله در بحران، ۲۸۷ نفر توسط تیم خدمات سیار و زوجین در زمینه کاهش طلاق ، خدمات دریافت کردند.

کد خبر 25056

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد