۳۰ هزار پازل همدلی منتظر مردم نوع دوست آذربایجان شرقی

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه پازل همدلی با مشارکت انجمن صنفی تولیدکنندگان برای ۶۰۰ هزار قطعه پازل به‌صورت کشوری شکل گرفته است، گفت: هر پازل به مبلغ ۱۰ هزار تومان است که سهم استان آذربایجان‌شرقی ۳۰ هزار قطعه می‌باشد.

مهندس جواد ایمان‌زاده معاون مشارکت های مردمی بهزیستی آذربایجان شرقی در نشست با خبرنگاران با بیان ابن مطلب، اظهار کرد: پازل همدلی برای تهیه و توزیع امکانات آموزشی شکل گرفته است. 

وی با اشاره به اینکه "پازل همدلی" با مشارکت انجمن صنفی تولیدکنندگان برای ۶۰۰ هزار قطعه پازل به‌صورت کشوری شکل گرفته است، تصریح کرد: هر پازل به مبلغ ۱۰ هزار تومان است که سهم استان آذربایجان‌شرقی ۳۰ هزار قطعه می‌باشد و با تلاش‌های انجام گرفته می‌خواهیم همه مردم وارد پویش شوند تا شعار قطعه قطعه جمع گردد تا همدلی معنا شود، تحقق یابد. 

برای تکمیل پازل همدلی تا ۹ آبان فرصت داریم

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان در ادامه این نشست در خصوص فرصت تکمیل پازل همدلی، اظهار کرد: طرح پازل همدلی تا ۹ آبان ماه ادامه دارد و افراد تا این روز می‌توانند با ورود به سامانه پازل همدلی، پازل‌ها را خریداری کنند.

جواد ایمانزاده افزود: پازل همدلی به منظور تهیه لوازم التحریر و نوشت افزار جامعه هدف با مشارکت انجمن صنفی تولیدکنندگان لوازم التحریر به صورت کشوری راه اندازی شده و قرار است ۶۰۰ هزار قطعه پازل که هر کدام به مبلغ ۱۰ هزار تومان ارزش دارد، خریداری شود.

وی ادامه داد: برای آذربایجان شرقی سهمیه ۳۰ هزار قطعه درنظر گرفته شده است و با تلاش و حمایت‌های استاندار محترم و امام جمعه معظم تبریز، امیدواریم تا بتوانیم این پازل را تکمیل کنیم.

وی گفت: افراد می‌توانند با ورود به سایت پازل همدلی، پس از انتخاب استان خود، تعداد پازل‌های مدنظر را خریداری کرده و به اسم خود ثبت کنند، پس از تکمیل این پازل، قرار است پازل به صورت کشوری و استانی تهیه شود.

کد خبر 25036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد