مسئولیت پذیری وجه بارز کارکنان بهزیستی استان

در آئین تودیع و معارفه مدیرکل بهزیستی استان اصفهان، دکتر ولی اله نصر گفت: خوشحالم که وام دار مدیری لایق هستم که رابطه‌ای همدلانه با مجموعه همکاران خود داشتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، دکتر ولی اله نصر پیش از ظهر امروز (پنجشنبه) در آئین تودیع و معارفه مدیرکل بهزیستی استان اصفهان؛ با تشکر از زحمات دکتر مرضیه فرشاد مدیر کل سابق بهزیستی استان، اظهار کرد: صمیمیت و ارتباط همدلانه وجه بارز مدیریت دکتر فرشاد بوده است و این همدلی، مسئولیت پذیری سازمانی کارکنان بهزیستی استان را بارزتر نشان داد.
سرپرست اداره کل بهزیستی استان اصفهان گفت: تعاملات برون سازمانی موثر بهزیستی استان هم، روند خدمات رسانی به جامعه هدف در دوره ایشان را تسهیل کرده بود.
وی افرود: با این پتانسیل بسیار خوب شرکای اجتماعی بهزیستی در سطح استان در بخش دولتی و غیر دولتی و همدلی و صمیمیت درون سازمانی، امیدوارم در راه خدمات رسانی بهتر به جامعه هدف گامهای بلندی برداریم.

دکتر نصر در پایان با تاکید بر اینکه از همه دستگاه‌های استان می‌خواهم بهزیستی را تنها نگذارند، تصریح کرد: بهزیستی استان به تنهایی نمی‌تواند مشکلات مددجویان را حل کند و امیدوارم همچنان که مجموعه بهزیستی استان ارتباط خوبی با دکتر فرشاد داشتند، بتوانیم همکاری خوبی داشته باشیم و همچنان که ایشان امانت خود را به سلامت تحویل دادند، من هم بتوانم این امانت را به بهترین نحو ممکن به مدیر بعدی تحویل دهم.

کد خبر 25024

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد