آیین تجلیل از قهرمانان و ورزشکاران جامعه هدف بهزیستی استان مازندران برگزار شد

مراسم بزرگداشت روز ملی پارالمپیک با حضور دکتر فرزاد گوهردهی مدیر کل بهزیستی استان مازندران ، محمدرضا ییلاقی ، معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان مازندران و جمعی از ورزشکاران و افتخارآفرینان عرصه های ورزشی تحت پوشش بهزیستی استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان مازندران دکتر گوهردهی ضمن گرامیداشت هفته تربیت بدنی با اشاره به محدودیت های ناشی از همه گیری کرونا گفت: متاسفانه موفق نشدیم میزبان جمع بیشتری از ورزشکاران گرانقدر باشیم و به ناچار این مراسم را با محدودیت بیشتری برگزار کردیم .
وی با اشاره به جامعه ۱۵هزار نفری ورزشکاران توانخواه بهزیستی مازندران  افزود: در مسابقات پارالمپیک ۲۰۱۶ از میان ۱۱۱  ورزشکار  و مربی ۱۰ نفر از استان مازندران اعزام شدند و سهم قابل توجهی نیز در کسب مدال داشتند که این امر مایه افتخار ورزش استان و بهزیستی مازندران است.
مدیرکل بهزیستی مازندران به اهمیت ورزش برای درمان محدودیت های جسمی توانخواهان اشاره و اضافه کرد: ورزش وسیله ای برای ارتقا اعتماد به نفس و حل مشکلات اجتماعی، بستر ساز بروز توانمندی های معلولان و بوجود آورنده نشاط اجتماعی  است.
دکتر گوهردهی، دستیابی به اعتلای ورزش و توسعه فرصت ها برای معلولان را از اهداف مهم سازمان بهزیستی بیان کرد و گفت: نمایش اراده و اعتماد به نفس توانخواهان و شناسایی استعدادهای موجود و آموزش در حوزه ورزش از جمله اهداف مهم سازمان بهزیستی در مسیر توانمند سازی افراد دارای معلولیت است.
مدیرکل بهزیستی مازندران خواستار برنامه ریزی منسجم برای بهره گیری از توانمندی های معلولان در سطح ورزش قهرمانی شد.
شایان ذکر است در این مراسم از قهرمانان ورزشی تحت پوشش بهزیستی استان مازندران با اهدای لوح ، قدردانی بعمل آمد.

کد خبر 25013

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد