۱۱۳ طرح بهزیستی قزوین، تسهیلات سامانه کارا را دریافت کردند

مدیر کل بهزیستی استان قزوین گفت: در ۶ ماه نخست امسال ۱۸۶ طرح برای دریافت تسهیلات کرونا در سامانه کارا ثبت نام کرده که از این تعداد به ۱۱۳ طرح تسهیلات کامل پرداخت شده است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان قزوین،علیرضا وارثی اظهار داشت: اداره کل بهزیستی استان قزوین در سال جاری با توجه به شیوع کرونا برای حمایت از مشاغل آسیب دیده و ایجاد اشتغال برای افراد نیازمند اقدام کرد.

مدیر کل بهزیستی استان قزوین گفت: بر همین اساس با توجه به اطلاع رسانی‌های صورت گرفته از طریق سازمان بهزیستی، متقاضیان و مشاغل آسیب دیده می‌توانستند با ثبت نام در سامانه کارا درخواست خود را مبنی بر دریافت تسهیلات اعلام کنند.

این مسوول اضافه کرد: در حال حاضر ۴۲ طرح در شعب بانک‌های عامل استان قزوین در حال بررسی است و امیدواریم این طرح‌ها هم به زودی تسهیلات خود را دریافت کنند.

وارثی اظهار داشت: در کنار پرداخت تسهیلات به مشاغل آسیب دیده، در ۶ ماه نخست امسال ۴۳۰ متقاضی واجد شرایط اشتغال  برای بهره مندی از تسهیلات قرض الحسنه خوداشتغالی در استان قزوین به بانک‌ها معرفی شده اند که امیدواریم این تعداد هم به زودی تسهیلات خود را دریافت کنند.

مدیر کل بهزیستی استان قزوین افزود: اداره کل بهزیستی استان قزوین در ۶ ماه نخست امسال مبلغ ۲۱۴ هزار و ۲۵۰ میلیون ریال اعتبار برای پرداخت تسهیلات اشتغال در اختیار ادارات بهزیستی شهرستان‌های استان قرار داده است.

۲۸ هزار معلول در سطح استان از سازمان بهزیستی خدمت دریافت می‌کنند.

کد خبر 25012

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد