آذربایجان شرقی| تسهیل تامین مسکن معلولین شهرهای بزرگ با صدور مجوز خرید

مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی در "نشست کمیته راهبری تامین مسکن خانوارهای دارای حداقل دو عضو معلول"خواستار تسهیل تامین مسکن این قشر با ادامه صدور مجوز خرید در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی آذربایجان شرقی، محسن ارشدزاده در این نشست که با حضور دبیر ستاد مسکن بهزیستی کشور، مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز کشور، معاونین مشارکتهای مردمی استانهای آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و زنجان و سایر مسئولین استانی و کشوری ارگانهای مربوطه در شهر تبریز برگزار شد؛ تسهیل و تسریع تامین مسکن خانوارهای مذکور و پیشگیری از تاثیر تورم بر این امر را از مزایای صدور مجوز خرید برشمرده و تامین مسکن جامعه هدف را از اهم فعالیتهای بهزیستی دانست که باید ادامه داشته باشد.

وی با بیان تامین مسکن ۸۲۱۳ واحد مسکن برای اقشار تحت پوشش بهزیستی استان از آغاز اجرای این طرح در دهه هشتاد، از تامین مسکن برای ۵۰۰ خانوار دارای حداقل دو عضو معلول روستایی و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر با امضای تفاهم نامه فی مابین بسیج سازندگی و بهزیستی خبر داده و تامین مسکن این خانوارهای دارای اهمیت مضاعف دانست.

دبیر ستاد مسکن بهزیستی کشور نیز با اشاره به فعالیت قابل توجه استانهای شمال غرب کشور در راستای تامین مسکن مددجویان و معلولین تحت پوشش، ابراز امیدواری کرد؛ تا با همفکری و همکاری اعضا در این نشست بتوان مشکلات موجود در این زمینه را مرتفع نمود..

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز کشور نیز شرکت اعضای سازمان بهزیستی، بنیاد مستضعفان، بنیاد مسکن، سازمان ملی زمین و مسکن و انجمن خیرین مسکن ساز در این نشست را یک هم افزایی و همفکری در راستای حل مشکل مسکن قشر مذکور و کار جمعی جهت رفع نگرانی آنان در حوزه مسکن عنوان کرد.

کد خبر 2500

خدمات الکترونیک پرکاربرد