مسئول جدید دفتر مدیریت عملکرد، ارزیابی و پاسخگویی شکایات بهزیستی استان تهران معرفی شد

در مراسمی ، زینب عبدالله زاده از کارکنان باسابقه بهزیستی، به عنوان سرپرست دفتر مدیریت عملکرد، ارزیابی و پاسخگویی شکایات بهزیستی استان تهران معرفی و کار خود را شروع کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، امین شاهرخی در این مراسم، جایگاه مجموعه مدیریت عملکرد را حساس و مهم قلمداد کرد و بیان داشت: نیت فعالین در این حوزه، اصلاح امور است که نه قصد تخریب دارند و نه نیت مچ گیری، بلکه معضلات و چالش های فرآیند سازمان را حل و فصل می کنند.

مدیرکل بهزیستی استان تهران در ادامه با تشکر از محمدکریم آریا در زمان تصدی این مسئولیت، خاطرنشان کرد: الحمدالله خانم عبدالله زاده دیدی خوب و مطلوب دارند و با سابقه درخشان خود که کادر و تشکیلات سازمان را به خوبی می شناسند و صداقتی که در کردار دارند به علاوه تجارب بالای مدیریتی، قطعا برای سیستم اداری ما نقطه قوت و فردی مفید و موثر واقع می شوند.

در ادامه محمدکریم آریا با تشکر از همکاران سابق خود، گفت: در کمتر از یکسال که در خدمت استان در حوزه مدیریت عملکرد بودم، با نگاهی بی غرض، به اتفاق همکارانم تلاش کردیم  تا اصلاحات مورد نیاز را در حد توان انجام دهیم.

وی در ادامه بیان داشت: سعی داشتیم تا نگاه مجموعه را به حوزه مدیریت عملکرد، تغییر دهیم که خوشبختانه در این مسیر موفق بوده ایم.

آریا در خاتمه گفت: مدیریت عملکرد چونان زنجیره ای است که نیاز اتصال به همه معاونت ها و دوایر دارد و با این پشتوانه به خوبی توانستیم از بحران موجود در استان گذر کنیم.

سرپرست دفتر مدیریت عملکرد، ارزیابی و پاسخگویی شکایات نیز در این جلسه با تشکر از حسن اعتماد مدیرکل، کار در حوزه مدیریت عملکرد را چالشی نو در خدمت ۲۹ ساله خود دانست و تصریح کرد: با همکاری و نگاه هم افزایانه و هم پوشی مدیریت استان و همکاران در همه رده ها بهترین یادگاری را در دوران خدمت به جای خواهیم گذاشت.

زینب عبدالله زاده در ادامه خدمت در جمهوری اسلامی را سخت و سنگین برشمرد و اظهار داشت: از نظر بنده در این نظام پربرکت، چه مدیر و چه کارشناس، کاری سخت دارند؛ چراکه از نگاه شیعی و شرعی در قبال خداوند، حکومت و مردم مسئول هستند.

وی مدیریت عملکرد را چشم سازمان معرفی کرد و بیان داشت: در این حوزه باید حواس ها جمع باشد تا فردی از خط خارج نشود، مأموریت ها فراموش نشوند و کج راه رفته ها بازگردند.

عبدالله زاده در توضیح فعالیت این دفتر گفت: راهبری، هدایت و نظارت برای جلوگیری از انحرافات احتمالی ناخواسته عمده کار دفتر مدیریت عملکرد، ارزیابی و پاسخگویی شکایات است.

این مسئول در پایان اذعان داشت: هیچ مدیری به تنهایی نمی تواند موفق باشد مگر مافوق حامی و کارشناسان زبده داشته باشد که الحمدالله در استان تهران، شرایط چنین است.

گفتنی است، مدیریت چندین مرکز توانبخشی و اجتماعی، معاون مشارکت های مردمی استان تهران، رئیس دبیرخانه همکاری مشترک بسیج و بهزیستی کشور و دبیر ستاد اقامه نماز سازمان بهزیستی کشور در کارنامه عبدالله زاده به چشم می خورد، هر چند وی خود را هنوز یک مددکار اجتماعی می داند.

شایان ذکر است، محمدکریم آریا بیش از یکماه است عهده دار معاونت هماهنگی موسسات غیردولتی، مشارکت های مردمی و اشتغال بهزیستی استان تهران شده است.

کد خبر 24973

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد