پیوستن مدیرکل بهزیستی استان، معاونین و روسای ادارات ستادی و روسای بهزیستی شهرستان ها به پویش پازل همدلی

مدیرکل بهزیستی استان، معاونین، روسای ادارات ستادی و روسای بهزیستی شهرستان ها با خرید قطعاتی از پازل همدلی به پویش پازل همدلی پیوستند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان مدیرکل بهزیستی استان، معاونین، روسای ادارات ستادی و روسای بهزیستی شهرستان ها با خرید قطعاتی از پازل همدلی به پویش پازل همدلی پیوستند. 

مدیرکل بهزیستی استان در حاشیه جلسه شورای اداری ضمن پیوستن به این پویش گفت: در این پویش، پازل نقشه ایران با ۶۰۰ هزار قطعه در سطح کشور (که در نقشه هر استان هم نمادهای میراث فرهنگی و هنری آن استان در ابعاد ۳۰*۲۰ متر نقش بسته است) برای مردم خیر و نوع‌دوست که قصد حمایت و مشارکت دارند، تدارک دیده شده است.

مهدی دیناری گفت: هم استانی های خیر و نوع‌دوست می‌توانند نسبت به خرید هر قطعه پازل به مبلغ ۱۰۰ هزار ریال، در تامین نوشت‌افزار و وسایل مدرسه دانش‌آموزان تحت پوشش  مشارکت نمایند. دیناری گفت: خیرین محترم می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی پازل همدل نسبت به تکمیل مشخصات و انتخاب استان و شهرستان اقدام و با خرید چند قطعه از این پازل به دانش‌آموزان نیازمند منطقه در زمینه تهیه لوازم التحریر کمک کنند.

مهدی دیناری با بیان این که پویش «پازل همدلی» با شعار «قطعه قطعه جمع گردد، همدلی معنا شود» اجرا می شود گفت:  قطعات این پازل با مشارکت های مردمی تکمیل و با ثبت اسم تمام مشارکت‌کنندگان بر روی قطعات این پازل به عنوان بزرگترین پازل در دنیا و نمادی ماندگار از پویش ایران همدل در نقطه‌ای از ایران به یادگار نصب و ماندگار می شود.

کد خبر 24960

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد