استفاده از ساختارهای فناوری اطلاعات و بروز رسانی سامانه های آماری در دستور کار قرار گیرد.

مدیر کل بهزیستی استان در جلسه شورای اداری بهزیستی استان بر توجه به ساختارهای فناوری واطلاعات و بروز رسانی سامانه های آمار تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان همدان مهدی دیناری مدیر کل بهزیستی استان در جلسه شورای اداری گفت: ایده های نو، کارهای خلاقانه و راهکارهای عملیاتی به پیشبرد اهداف و کارها کمک خواهد کرد.

دیناری افزود:با توجه به شرایط شیوع بیماری های کرونا و شروع موج سوم کرونا و حساسیت این موضوع در مراکز، شیوع و بیماری در مراکز به صورت روزانه رصد خواهد شد تا در صورت نیاز مداخلات به هنگام صورت پذیرد.

مدیر کل بهزیستی استان گفت:با توجه به ضرورت شفاف سازی فعالیته ا و همچنین ضرورت برنامه ریزی در حوزه های مختلف توجه به ساختار فناوری اطلاعات و بروز رسانی سامانه های آماری در دستور کار قرار خواهد گرفت.

مهدی دیناری خاطر نشان کرد: مشارکت ها بازوی توانمند حمایت از مددجویان است لذا در این حوزه نیز نیازمند طرح ایده های جدید و کار های خلاقانه هستیم و باید از همه ظرفیت ها بهره مند شویم.

مدیر کل بهزیستی استان گفت:توجه به کار کارشناسی، ارتقاء وضعیت رفاهی پرسنل بر اساس تئانمندی غعالیت و ...را دنبال خئواهیم کرد و تلاش میکنیم عذالت را در پرداخت های پرسنلی در دستور کار قرار دهیم.

کد خبر 24959

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد