تجمیع و بکارگیری نیروهای جوان در کنار پیشکسوتان موثرترین راه برای تحقق اهداف عالیه هر مجموعه است

ایزدپور گفت: اداره امور مالی یکی از حساسترین ارکان یک دستگاه است .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان ، آیین تکریم و معارفه رئیس جدید امور مالی اداره کل برگزار شد . در این مراسم از خدمات و زحمات قریب به یک دهه ابوالفضل تشرفی تقدیر و علی اکبر فیض با حکم حسین نوحی معاون پشتیبانی و منابع انسانی سرپرست جدید اداره امور مالی اداره کل معرفی شد .

آیین تکریم و معارفه سرپرست جدید اداره امور مالی بهزیستی استان با حضور علیرضا ایزدپور مدیرکل ، اعضای شورای معاونین و کارشناسان امور مالی ستاد استان با رعایت پروتکل های بهداشتی در محل سالن شهید شاهورانی ستاد برگزار شد .

علیرضا ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان در آیین تکریم و معارفه سرپرست جدید اداره امور مالی بهزیستی ضمن بیان این مطلب که ، اداره امور مالی در هر دستگاهی یکی از حساسترین زیر مجموعه محسوب مسی شوند ابراز داشتند : اهمیت و جایگاه اداره مالی بر هیچ کس پوشیده نیست و باید همه افراد شاغل در یک مجموعه همراهی و همکاری لازم را با این بخش داشته باشند .

ایزدپور در بخش دیگری از سخنان خود از خدمات و تلاش های آقای تشرفی در مدت قبول مسئولیت در پست رئیس اداره مالی تقدیر و تشکر داشتند و ابراز موفقیت برای آقای فیض در پست جدید خود آرزومند شدند .

مدیر کل بهزیستی استان تجمیع و بکارگیری نیروهای جوان در کنار پیشکسوتان را موثرترین راه برای تحقق اهداف عالیه هر مجموعه دانسته و افزودند : انتظار می رود همکاری و همراهی آقای تشرفی با اداره مالی همچنان ادامه داشته باشد تا بتوان شاهد ارتقای سطح ارائه خدمات به جامعه هدف سازمان باشیم .

پیش از سخنان مدیرکل بهزیستی استان حسین نوحی معاون پشتیبانی و منابع انسانی ضمن خیر مقدم و تقدیر از مدیرکل و اعضای شورای معاونین بمنظور حضور در آیین تکریم و معارفه سرپرست جدید اداره امور مالی بهزیستی ابراز داشتند : همواره ما شاهد زحمات و خدمات رئیس پیشین اداره مالی در تمحل سختی ها و گذر از مشکلات در این چندین سال بوده ایم و باید از این تلاش ها نهایت تقدیر و تشکر را داشت .

وی تصریح کرد : همواره اطمینان به جوانان کنار همراهی و بهره گیری از تجربیات پیشکسوتان ما را به منزلگه مقصود رسانده است و امیدواریم در آینده ی نزدیک شاهد پیشرفت و موفقیت های روز افزون در اداره مالی استان باشیم .

ایشان در بخش پایانی سخنان خود برخی از انتظارت معاونت پشتیبانی را از سرپرست اداره مالی جدید از قبیله ، تاکید بر ارتباط موثر با ذیحساب ، معاونین ، کارشناسان و علی الخصوص دستگاه های نظارتی ، رعایت انضباط مالی و نهایت استفاده از ظرفیت و توان اجرای پرسنل امور مالی را برشمرده و آرزومند سعادت و موفیقت برای ایشان شدند .

کد خبر 24949

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد