تعاملات برون سازمانی موثر، راهکار تسهیل خدمت رسانی

سرپرست اداره کل بهزیستی استان اصفهان در دیدار با رئیس و اعضای شورای شهر اصفهان بر خدمات رسانی تخصصی به مردم تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، دکتر ولی اله نصر صبح امروز با حضور در شورای شهر اصفهان با رئیس و اعضای شورای شهر دیدار و در خصوص مباحث بین بخشی به بحث و تبادل نظر پرداخت.
وی گفت: نگاه تخصصی رئیس و اعضای شورای شهر اصفهان به انواع فعالیت های بهزیستی و همراهی بسیار خوب با مجموعه بهزیستی، جای تقدیر دارد و امیدوارم در یک همکاری دوجانبه ی فنی و تخصصی، گام های بلندی در راستای خدمات رسانی به افراد جامعه بویژه توانخواهان تحت پوشش بهزیستی برداریم. 
سرپرست اداره کل بهزیستی استان اصفهان گفت: بنده و همکارانم سربازانی برای خدمتگزاری به مردم و کاهش بار مسائل و مشکلات توانخواهان تحت پوشش بهزیستی هستیم و باور داریم این مهم جزء با مشارکت و همراهی شورای اجتماعی بویژه مجموعه مدیریت شهریامکان پذیر نیست.
دکتر نصر با اشاره به طرح پازل همدلی کشوری، ابراز داشت: این طرح جهت تهیه نیازهای اولیه آموزشی دانش آموزان و دانشجویان تحت پوشش در قالب 600 هزار تکه پازل یکصد هزار ریالی تهیه شده تا افراد با بیشتری بتوانند با پرداخت هزینه ای مختصر همراه تامین نیازهای آموزشی جامعه تحت پوشش بهزیستی باشند.
علیرضا نصر اصفهانی رئیس شورای شهر اصفهان هم ضمن تبریک انتصاب دکتر ولی اله نصر به عنوان سرپرست بهزیستی استان، ابراز داشت: پذیرش مسئولیت در شرایط فعلی آن هم در مجموعه ای با ماموریت ها و مسئولیت های متنوع و متعدد، نشان از توانمندی آن مسئول دارد و ما امیدواریم با مدیریت دکتر نصر همچون گذشته در یک ارتباط دوسویه و هماهنگ بر اساس گسترش عدالت اجتماعی در راستای ارائه خدمات بهتر  به جامعه هدف بهزیستی و عموم شهروندان گام برداریم.
در ادامه دکتر کوروش محمدی رئیس کمسیون اجتماعی و محیط زیست شورای شهر اصفهان ضمن تبریک به دکتر نصر و اشاره به فعالیت های مختلف بین بخشی شورای شهر و بهزیستی، ابراز داشت: بنده و همکارانم در شورای فعلی با رویکرد گسترش خدمات اجتماعی برای آحاد جامعه توجه ویژه به توانخواهان تحت پوشش بهزیستی بویژه افراد دارای معلولیت داریم و فراتر از دستورالعمل های قانونی به گسترش خدمات مورد نیاز این افراد درسطح شهر پرداخته ایم.
وی افزود: گسترش شبکه های محلی اجتماعی  از جمله پاتوق های تجربه با هدف پویایی و مشارکت مردم در مباحث اجتماعی مرتبط با خودشان سرلوحه برنامه های مدیریت شهری است و با تعامل سازنده ای که با مجموعه بهزیستی در طی این سال ها با مدیران لایق بهزیستی استان، بویژه دکتر مرضیه فرشاد داشته ایم؛ اقدامات زیربنایی خوبی انجام شده است که امیدواریم با حضور مدیریت جدید بهزیستی استان، این روند سرعت بیشتری داشته باشد.

خاطر نشان می گردد در پایان این دیدار، رئیس و اعضای شورای شهر اصفهان در پازل همدلی شرکت کردند. 

کد خبر 24943

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد