دو انتصاب جدید در  بهزیستی استان قم

طی مراسمی سرپرست جدیدمعاونت توسعه پیشگیری و کارشناس مسول دفتر مدیریت عملکرد بهزیستی استان قم معرفی و از خدمات مسولین قبلی این حوزه ها تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان قم در این مراسم که به علت شرایط کرونایی و فاصله گذاری فیزیکی با تعداد  محدودی از مدیران و کارشناسان بهزیستی برگزار شد دکترمهدی پهلوانی مدیر کل بهزیستی استان قم با اشاره اهمیت و جایگاه پیشگیری در برنامه های بهزیستی خصوصا در زمینه پیشگیری از معلولیتها ، پیشگیری از آسیبهای اجتماعی و پیشگیری و آگاهسازی در زمینه اعتیاد ، وظایف معاونت توسعه پیشگیری را خطیر، بنیادین و دارای تاثیرات عمیق برشمرد و افزود : انتظاری که از سرپرست جدید و در دوره جدید داریم تعامل مثبت و سازنده بیش از پیش با کارشناسان و موسسات و مراکز تحت نظارت معاونت ، تحرک و پویایی مضاعف جهت نیل به اهداف تعیین شده و سرعت بخشی به کارهاست .

مدیر کل بهزیستی قم معاونت توسعه پیشگیری را معاونتی دارای ارتباطات گسترده برون سازمانی برشمرد و افزود: به لحاظ وظایف و اهداف تعریف شده این معاونت با دستگاه قضائی ، سازمان آموزش و پرورش ، دانشگاه علوم پزشکی ، استانداری ، فرمانداری ، شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان و سایر دستگاههای ذیربط و دخیل در مباحث مربوطه در ارتباط است که داشتن تعامل مفید و سازنده ، ارتباطات نزدیک و استفاده از نظرات کارشناسی متقابل می تواند در رفع مشکلات استان و حصول نتیجه مورد انتظار موثر باشد .

پهلوانی با اشاره به فعالیت بیش از 9 کمپ یا مرکز درمان معتادین ، 17 مرکز سرپایی درمان اعتیاد ، 3 مرکز کاهش آسیب و ون سنتر ، 19 مرکز مشاوره و خدمات رواشناسی و  پایگاه سلامت روان ، 8 مرکز مشاوره ژنتیک و دهها طرح و قرارداد و تفاهم نامه همکاری بین بهزیستی و موسسات به اعتبار سال 98 این معاونت هم نیم نگاهی داشت و افزود سال گذشته بیش از 50 میلیارد ریال اعتبار برای برنامه های پیشگیری در استان اختصاص یافت که در کنار سرعت عمل و اجرای به موقع ، سلامت و دقت در امور و نظارت دقیق بر هزینه کرد اعتبارات و ارزیابی مستمر فعالیتها انتظار جدی ماست.

مدیر کل بهزیستی استان قم همچنین گذری هم به دفتر مدیریت عملکرد و پاسخگوئی به شکایات داشت و افزود : این دفتر طبق قانون عهده دار نظارت برکلیه فعالیت های سازمان در قالب نظام نامه نظارتی ، مجری ارزیابی عملکرد در حوزه های شاخص های اختصاصی و عمومی ، عهده دار بازرسی در ستاد استان وکلیه مراکز بهزیستی و واحدها و مراکز اجرایی منطبق با شیوه های ابلاغی دفتر مدیریت عملکرد سازمان بهزیستی کشور، مسول دریافت شکایات وپیگیری تا اخذ نتیجه نهایی به منظور پاسخگویی به شاکیان ،  مجری مقررات آئین نامه اجرای بازرسین مواد 91 و92 قانون مدیریت خدمات کشوری و مسول پیگیری اجرای مجموعه مقررات سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم و اجرای مقررات تصویب نامه حقوق شهروندی در نظام اداری است که با پشتکار و جدیت آقای علیمرادی تحولات ارزنده ای در این دفتر رخ داد که انشاءالله مسول جدید هم با استفاده از تجربیات قبلی نسبت به ارتقاء جایگاه این دفترمهم نظارتی گام های موثری برمی دارند.

در پایان این مراسم از خدمات آقای صادق سلمانیان سرپرست قبلی معاونت توسعه پیشگیری و آقای محمد علیمرادی مسول قبلی دفتر مدیریت عملکرد بهزیستی قم  قدردانی شد و آقای محمد علیمرادی بعنوان سرپرست جدید معاونت توسعه پیشگیری و صمد فضلی بعنوان کارشناس مسول جدید دفتر مدیریت عملکرد بهزیستی قم معرفی شد.

کد خبر 24932

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =

دسترسی سریع به سامانه های الکترونیک