بازدید معاونت توانبخشی بهزیستی استان تهران از بهزیستی شهرستان قدس 

معاون توانبخشی بهزیستی استان تهران به همراه مسئول روابط عمومی از اداره بهزیستی قدس و مراکز خصوصی توانبخشی این شهرستان بازدید نمودند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان قدس مهندس احمد خادم معاون توانبخشی بهزیستی استان تهران به همراه دکتر محمود ابراهیمی مسئول روابط عمومی بهزیستی استان تهران از اداره بهزیستی و مراکز خصوصی توانبخشی این شهرستان بازدید نمودند.

احمد خادم در نشستی که با رئیس بهزیستی قدس و معاون توانبخشی این شهرستان داشت گفت: استفاده مناسب از افراد در ادارات بسیار مهم و ضروری است تا از پتانسیل افراد به نحو شایسته ای استفاده شود.

ایشان همچنین بر ساختار مندی انجمن های معلولین تاکید داشتند تا در جهت اهداف سازمان بهزیستی عمل نمایند.

معاون توانبخشی بهزیستی استان تهران در خصوص بازدید از مراکز خصوصی شهرستان اذعان داشت پروتکل های بهداشتی در این بازدیدها حتما رعایت شود و همچنین تصریح داشت تاسیس مراکز مراقبتی کوچک جز اهداف معاونت توانبخشی باشد تا افراد در محلات تشویق شوند مراکز مراقبتی کوچک را تاسیس نمایند و معلولین در آنجا نگهداری شوند.

در حاشیه این دیدار معاون توانبخشی بهزیستی استان تهران به همراه مسئول روابط عمومی، رئیس اداره بهزیستی و معاون توانبخشی بهزیستی شهرستان قدس از مراکز خصوصی توانبخشی این شهرستان بازدید داشتند.

کد خبر 24928

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد