شهرری|ارائه خدمات در قالب ایران همدل همچنان ادامه دارد

مدیر بهزیستی شهرستان ری، پویش ملی ایران همدل را دارای جایگاهی خاص در ایامی ویژه دانست.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، محمدرضا خدابخشی با ویژه و مهم دانستن دو ماه محرم و صفر برای جلب و جذب مشارکت های مردم و خیران، بیان داشت: محرم و صفر دو ماهی هستند که در شهرستان ری همواره بالاترین رقم نذورات و کمک رسانی را شاهد بوده ایم و این ایام با دنیای پهناور مهربانی هم قسم بوده است.

 وی در ادامه گفت: شهرری، این قبله تهران، مکانی مقدس با انسان‌هایی پاک و بی غش و البته در بسیاری موارد نیازمند اما با سینه ای فراخ و دستی گشاده همواره محمل مهربانی برای مردمی خردمند بوده‌ است.

مدیر بهزیستی شهرستان ری با تقدیر ویژه از خیرین و عزاداران مذهبی و مردم شریف شهرستان ری که دعوت پویش ایران همدل را پذیرا شدند، اظهار داشت: به یاری هم شتافتیم و دستان یکدیگر را گرفتیم و به قدر وسع کوشیدیم.

خدابخشی تصریح کرد: با برگزاری  چندین جلسه با مسئولین مراکز دولتی و غیردولتی، خیریه ها، انجمن ها، کلینیک ها و موسسات و هیأت های مذهبی در شرایط سخت کرونایی به منظور همراه شدن با  پویش ایران همدل تبلیغات و اقداماتی خاص انجام شد.

وی در ادامه اذعان داشت: مجموعه مراکز با همدلی همت کردند و در حد توان خویش مردم را به مشارکت در این پویش سراسری دعوت کردند، خیرین و نیکوکاران با بسته های نوشته شده با نام پویش سراسری ایران همدل مثل همیشه در سه مقوله توزیع نوشت افزار، اقلام معیشتی و بهداشتی سنگ تمام گذاشتند.

خدابخشی در پایان در مورد آمار ایران همدل در ری گفت: برای پیشگیری و گذر از شرایط متأثر از بیماری کووید ۱۹ تمهیداتی را در نظر گرفتیم تا با همراهی و هم نوردی خیرین و نیکوکاران این مسیر سخت و پرپیچ طی شود که توزیع و در اختیار گذاردن ششصد و ۲۵ بسته نوشت افزار، یکهزار و هفتصد و ۴۴ سبد معیشتی، بیست و چهار هزار و ۵۰۰ غذای گرم، سیصد بسته بهداشتی و ۷۲ ویلچر بین نیازمندان جامعه هدف در ری بی شک یمی از دریای بیکران احسان و کرم مردم مهربان این شهرستان ولایت مدار است و ذکر این سخن واجب و ضروری است که این راه سبز همیشه ادامه دارد.

کد خبر 24927

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد