شهرری| تشکیل جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان در بهزیستی

 نشست ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان ری در سالن اجتماعات بهزیستی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، اولین جلسه از جلسات کارگروه های آسیب‌های اجتماعی امور ورزش و جوانان دیروز به ریاست و دبیری بهزیستی شهرستان ری در سالن جلسات بهزیستی ری برگزارشد.

مدیر بهزیستی شهرستان ری  درخصوص این جلسه گفت: طرح پیشگیری از آسیب های اجتماعی در سطح کشور در حال اجرا است و در زمینه امکان اجرای طرح مشترک با سایر سازمان‌های متولی سطح شهرستان در مقیاس منطقه امکان فراوانی وجود دارد.

محمدرضا خدابخشی در پیشنهاد خود به اعضا تصریح کرد: از ظرفیت فضای مجازی برای ارتقای سطح دانش و آگاهی افراد در معرض آسیب استفاده شود و در راستای خدمت و هم رسانی و استفاده از ظرفیت‌های یکدیگر در خصوص پیشگیری از آسیب های اجتماعی بایستی به اهمیت برگزاری این جلسات  توجه بیشتری کرد.

معاون امور اجتماعی بهزیستی شهرستان ری با اشاره به بحث آسیب های اجتماعی و نقش دستگاههای عضو کارگروه در پیشگیری و ساماندهی آسیب های اجتماعی خواستار نقطه‌نظرات اعضای گروه و اهمیت موضوع در وضعیت کنونی شد که در ادامه نمایندگان  ادارات در خصوص آسیب‌های اجتماعی از منظر تخصصی سازمان‌های متبوع خود ایراد صحبت کردند و مواردی از قبیل فقر و بیکاری و فضای مجازی و عدم آگاهی در خصوص آسیب‌های نوپدید را از جمله آسیب های اجتماعی موجود برشمردند وخواستار ایجاد وحدت رویه و عدم موازی‌کاری در خصوص مشکلات اجتماعی در سطح شهرستان ری شدند.

کد خبر 24917

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد