مردم استان تهران با اهدای ۱۲ میلیارد تومان در پویش ایران همدل شرکت کردند

مدیرکل بهزیستی استان تهران گفت: با همت خیران و تهرانی ها ۱۲ میلیارد تومان مشارکت غیرنقدی در بخش دولتی و غیر دولتی پویش ایران همدل جمع آوری شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران به نقل از ایرنا، امین شاهرخی،اظهار داشت: با همت و حمایت بیش از سه هزار نفر از خیران و نیکوکاران و شهروندان تهرانی این مبلغ جمع آوری شد. 

وی افزود: این حمایت ها در قالب بسته های معیشتی، بهداشتی، و آموزشی در بین بیش از ۴۷ هزار نفر از خدمت گیرندگان سازمان توزیع شد.

وی با اشاره به اجرای پویش همدلی مومنانه در راستای اجرای موج دوم نهضت" مواسات و همدلی"، پویش مردمی «ایران همدل» گفت: این پویش با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره)، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره)، بنیاد مستضعفان، سازمان بسیج مستضعفین، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و سازمان بهزیستی جهت کمک به افراد نیازمند و با هدف «جذب مشارکت های مردمی در همکاری با نهضت ایران همدل در راستای بهبود و ارتقاء سطح زندگی مددجویان» و با شعار «از همدیگر گره‌گشایی کنیم» در مدت عید غدیر خم تا پایان ماه صفر سال جاری در سطح کشور و به تبع آن استان تهران اجرا شد.

مدیرکل بهزیستی استان تهران گفت: خیران و مردم خداجوی تهران بازوان توانمند و حلقه وصل بین نیازمندان و بهزیستی هستند و کمک‌هایشان همیشه امیدبخش است.

کد خبر 24913

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد