شاهرود | ارائه خدمات مشاوره و روانشناختی به بیش از ۲۸۰ نفر در شهرستان

جهانسیر گفت : از ابتدای سال جاری تاکنون ، ۴۱۷جلسه مشاوره برای مرجعین برگزار شده که این جلسات برای توانخواهان بهزیستی با پوشش یارانه ای به صورت رایگان است .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان مسعود جهانسیر معاون مدیرکل و رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود خبر از ارائه خدمات مشاوره و روانشناختی در شش ماه نخست سال به ۲۸۲ نفر در شهرستان دادند .

مسعود جهانسیر معاون مدیرکل و رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود با اشاره به نقش مراکز مشاوره در کاهش آسیب های اجتماعی و روانشناختی و کاهش اختلالات روانی در جامعه گفت: صدور مجوز مراکز مشاوره در چهار سطح مراکز سلامت روان محلی، دفاتر مشاوره ، مراکز مشاوره عمومی و مراکز تخصصی در معاونت توسعه پیشگیری بهزیستی انجام می شود.

وی افزود:در حال حاضر یک مرکز سلامت روان محلی ، یک مرکز مشاوره تخصصی ، یک مرکز مشاوره عمومی و ۳ دفتر مشاوره در شهرستان شاهرود مشغول فعالیت هستند

جهانسیر ادامه داد: به منظور ارتقا سلامت روان جامعه ، مبلغ ۹۷ میلیون ریال بابت افرادی که نیازمند مشاوره بوده ولیکن قادر به پرداخت هزینه های آن نبودند، تحت عنوان یارانه به مراکز مشاوره پرداخت شده است.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ، ۴۱۷جلسه مشاوره برای مرجعین برگزار شده که این جلسات برای توانخواهان بهزیستی با پوشش یارانه ای به صورت رایگان است .

کد خبر 24911

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد