اولین گام دکتر نصر، تسهیل اشتغال توانخواهان

صبح امروز دکتر ولی اله نصر سرپرست اداره کل بهزیستی استان اصفهان در دیدار با ابراهیم مسکین مدیر بانک قرض الحسنه رسالت اصفهان، بر تسهیل پرداخت تسهیلات اشتغالزایی توانخواهان بهزیستی تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، در این دیدار دکتر ولی اله نصر ضمن تشکر از خدمات ارزنده بانک قرض الحسنه رسالت به عموم مردم بویژه جامعه هدف بهزیستی، ابراز داشت: ظرفیت های موجود و نگاه نو بانک قرض الحسنه رسالت در تسهیلات پرداختی به افراد، نقش موثری در ایجاد اشتغال پایدار و عدم هزینه کرد وام های اشتغال خرد در محل هایی غیر از اشتغال تعریف شده دارد.
وی افزود: اشتغال پایدار نقش مهمی در خودکفایی و بازتوانی توانخواهان تحت پوشش بهزیستی دارد و این خود تاثیر ژرفی در کاهش آسیب های اجتماعی به دنبال خواهد داشت.
ابراهیم مسکین هم ضمن تبریک به دکتر نصر و آرزوی موفقیت برای ایشان در ارائه خدمات تخصصی و موثر به جامعه هدف بهزیستی استان، بر رسالت بانک رسالت به عنوان یک بانک اجتماعی تاکید کرد و اظهار داشت: ما امیدواریم با استفاده از ظرفیت همیاری و کارآفرینی اجتماعی بانک قرض الحسنه رسالت در قالب الگوی توسعه اجتماعی و انجام فرآیندهای مربوطه  توسط رهیاران اجتماعی و تخصصی بانک به منظور تسریع و تسهیل پرداخت اعتبارات تخصیص یافته در حوزه اشتغال زایی جامعه هدف بهزیستی گام های بلندی برداریم.
وی افزود: بانک قرض الحسنه رسالت در الگوی همیاری و کارآفرینی اجتماعی با استفاده از رهیاران اجتماعی، اشتغال های مولد و کارآفرین را تعریف و وسایل و تجهیزات مورد نیاز آن را در قالب وام در اختیار افراد قرار 
می‌دهد که در این بین جامعه هدف بهزیستی از اولویت های اصلی ماست.
 

کد خبر 24885

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد