دیر | به مناسبت روز ملی پارالمپیک از معلولین مدال آور در رشته های مختلف ورزشی تجلیل شد

به مناسبت روز ملی پارالمپیک و به منظور تجلیل از معلولین مدال آور در رشته های مختلف ورزشی مراسمی با حضور فرماندار ،معاون سیاسی اجتماعی ، معاون عمرانی ، رئیس و کارشناس اداره ورزش و جوانان ، رئیس و معاون و جمعی از کارکنان بهزیستی شهرستان در محل سالن اجتماعات این اداره برگزار شد .

به گزارش واحد خبرروابط عمومی اداره کل بهزیستی استان وبه نقل از بهزیستی شهرستان دیر محمد کرمی رئیس اداره بهزیستی  این شهرستان ضمن تبریک ۲۴ مهر روز ملی پارالمپیک گفت: با توجه به مشکل شیوع بیماری کرونا برنامه های پیش بینی شده با رعایت پروتکل های بهداشتی اجرا و عملیاتی خواهد شد  .
 در ادامه احمدی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گفت : با اشاره به وضعیت اقتصادی جامعه بحث سرویس دادن به اقشار کم درآمد و کمک به آنان باید یک الویت باشد ، نگذاریم هیچ معلولی بدلیل نداشتن توان مالی ، از ورزش دور بشود و اجازه نمی دهیم هیچ معلولی از ورزش و باشگاه های ورزشی به خاطر نداشتن توان مالی دور شود .
وی ابراز امیدواری کرد در آینده سعی ، تلاش و همت خواهیم کرد تا در دوره آینده این رقابتها از تمام ظرفیت های موجود استفاده و تعداد قهرمانان این حوزه را چند برابر کنیم .
فرماندار دیّر نیز ضمن تبریک ۲۴ مهر روز ملی پارالمپیک گفت : در این شرایط بسیار حساس کشور و شیوع بیماری کرونا رسالت مسئولین بسیار سنگین است به خصوص برای کارکنان بهزیستی که با جامعه هدف نیازمند سر و کار دارند
علی حسنی در ادامه اظهار نمود : فعالیت در سازمان بهزیستی باید با عشق به کار و نگاه خدایی باشد تا رضایت این قشر از جامعه را داشته باشیم و قطعاً رضایت این افراد مقدمه رضایت خداوند است و همچنین جوامع برای رسیدن به پیشرفت و توسعه به نیروهای انسانی کارآمد نیاز دارند که حمایت گری سازمان های مختلف را داشته باشند همچنین ضمن توجه به ورزش قهرمانی می بایست ورزش همگانی نیز جهت حفظ سلامت جسمی و روحی این عزیزان با جدیت دنبال شود .
وی با اشاره به شایستگی و توانایی معلولان در زمینه های مختلف اظهار امیدواری کرد با مساعدت فکری این عزیزان کارها و برنامه های شایان توجهی در زمینه های فرهنگی ورزشی برگزارشود .
در پایان این مراسم با اهداء لوح و هدایایی از ورزشکاران مدال آور کشوری و استانی تجلیل گردید.
لازم به ذکر است ۲۴ مهر به عنوان روز ملی پارالمپیک نامگذاری شده است و امسال با توجه به همزمانی روز ملی پارالمپیک با ایام سوگواری ماه صفر مراسم این روز با تاخیر برگزار شد .

کد خبر 24879

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد