توجه به اقشار آسیب پذیر هدف مشترک بهزیستی و بنیاد نیکوکاران راه آسمان

ایزدپور گفت : موسسات خیریه بازوان توانمند بهزیستی در امر خدمت رسانی به جامعه هدف هستند و چه بسا با همراهی و همکاری ایشان بعضی از اهداف عالیه سازمان به منزلگه مقصود نخواهد رسید .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان ، علیرضا ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان با دکتر صدیقی مدیرعامل بنیاد نیکوکاران راه آسمان جلسه ی داشت .

در این جلسه رعنا سورمه رئیس اداره مشارکت های مردمی و موسسات غیر دولتی ، جمیله محقق مسئول دفتر مدیریت عملکرد و مژگان دلشاد سرپرست اداره بهزیستی شهرستان سمنان نیز حضور داشتند .

علیرضا ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان سمنان در ابتدا ضمن خیر مقدم و تبریک ایام ماه ربیع الاول ، هدف از برگزاری این جلسه را ارتقاء سطح همکاری فی مابین اداره کل و بنیاد نیکوکاران راه آسمان و استفاده از ظرفیت های هر دو مجموعه بیان و ابراز داشتند : موسسات خیریه بازوان توانمند بهزیستی در امر خدمت رسانی به جامعه هدف هستند و چه بسا با همراهی و همکاری ایشان بعضی از اهداف عالیه سازمان به منزلگه مقصود نخواهد رسید .

ایزدپور تصریح کرد :همواره انسان موجودی زیستی ، روانی ، اجتماعی و معنوی است و مهمترین بخش از ابعاد انسان بعد روانی آن برشمرده می شود که طبق مطالعات انجام شده مقدمه و زمینه بیشتر مشکلات و خلل در ابعاد دیگر انسانی بعد روانی است . یکی از نقات قوت و موفقیت بنیاد نیکوکاران راه آسمان توجه به کلید ابعاد انسانی در فرایند درمان و پیشگیری  قبل از درمان است .

مدیرکل بهزیستی استان در ادامه با اشاره به اجرای پویش پازل همدلی بیان داشتند : پازل همدلی در فراخوان عمومی بمنظور تهیه و توزیع لوازم التحریر جهت ارائه به محصلین تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور که بیش از ۱۰۰ هزار نفر می باشند برگزار شده است این پویش در قالب طراحی و ساخت پازل با طرح و نقشه ایران که بمنظور تهیه صد هزار بسته لوازم التحریر برای کودکان تحت پوشش سازمان بهزیستی است ، پازل طراحی شده در این پویش بزرگ‌ترین پازل دنیا و با مشارکت مردم ایران تکمیل می شود .

ایزدپور گفت : پازل  همدلی شامل ۳۱ پازل جداگانه و به طرح نقشه هر استان در اندازه ۱۲۰ در ۹۰ سانتی‌متری و متشکل شده از هزار قطعه که پشت هر پازل دارای شماره و سریال مختص به خود و دارای کد رهگیری است که خیرین با خرید این پازل ها اقدام به تکمیل پازل استان خود یا هر استان مد نظر می نمایند ،  قطعات پازل خریداری شده توسط خیرین به مبلغ صد هزار ریال است و به مشخصات ایشان در پازل اصلی کشوری ثبت می گردد . ایشان تعداد تعداد قطعات پازل استان سمنان ۲۰ هزار قطعه با ارزش ریالی هر قطعه ۱۰۰ هزار ریال می باشد که در مجموع دو میلیارد ریال مشارکت در این پویش به استان در قالب لوازم التحریر تخصیص داده می شود .

 در ادامه جلسه رعنا سورمه رئیس اداره مشارکت های مردمی و موسسات غیر دولتی اداره کل بهزیستی استان سمنان ضمن ارائه گزارش از عملکرد موسسات و مراکز تحت نظارت به ویژه موسسات خیریه از زحمات و خدمات ویژه بنیاد نیکوکاران راه آسمان در ارائه خدمات به جامعه هدف بهزیستی استان تقدیر و تشکر داشت .

دکتر صدیقی مدیرعامل بنیاد نیکوکاران راه آسمان ضمن تقدیر و تشکر از برگزاری جلسه و دیدار بیان داشت : جایگاه و خواستگاه اصلی راه آسمان بهزیستی است و یکی از شاخص های بهزیستی حفظ جایگاه و پایگاه مردمی آن در بین آحاد جامعه است .

صدیقی در ادامه ضمن بان این مطلب که یک فرد درگیر با بیماری سرطان بشدت نیازمند حمایت های اجتماعی و در برخی موارد اقتصادی هستند و این نقطعه اتصال بهزیستی و بنیاد راه آسمان است ابراز داشت : یکی از اهداف والای بنیاد نیکوکاران راه آسمان پیشگیری قبل از درمان است و حمایت از اقشار کم برخودار جامعه است و در این راستا راه آسمان آمادگی خود را بمنظور برگزاری جلسات آموزشی ، مشاوره و کمک هزینه مالی به جامعه هدف اداره کل اعلام می دارد .

در پایان این جلسه مدیرکل بهزیستی استان با همراهی مدیرعامل بنیاد نیکوکاران راه آسمان با حضور در سالن شهید شاهورانی ستاد بازدیدی را از پازل همدلی چیده شده در اداره کل داشته و دکتر صدیقی در این بازدید مبلغ صد میلیون ریال از پازل همدلی را با نام بنیاد نیکوکاران راه آسمان خریداری کردند .

کد خبر 24871

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد