مدیرکل و اعضای شورای معاونین بهزیستی استان کرمانشاه به پویش "پازل همدلی" پیوستند

مدیرکل و اعضای شورای معاونین بهزیستی استان کرمانشاه با خرید قطعاتی از پازل همدلی به پویش خرید لوازم التحریر برای کودکان نیازمند پیوستند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمانشاه، هشتاد و هشتمین جلسه شورای معاونین اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه به ریاست دکتر فرحناز محمدی مدیرکل و با حضور اعضای شورای معاونین این اداره کل در محل سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در ابتدای این جلسه با آرزوی صحت و سلامتی برای آحاد مردم جامعه و مصون ماندن بیماران مبتلا از عواقب و عوارض ناشی از بیماری کویید ۱۹، از وضعیت مناسب مراکز نگهداری بهزیستی استان در شرایط کرونا خبر داد و گفت: این روند مثبت و رو به رشد با نظارت و رعایت دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی، روحیه بالا و امید به دست آمده و انتظار دارم پرسنل و روسای ادارات نیز با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و به حداقل رساندن مراجعات حضوری، شرایط مساعدی را در مجموعه تحت نظارت خود فراهم کنند.

وی از تشکیل دوره ای جلسات تخصصی کارشناسان ستادی با روسا و کارشناسان شهرستان های تابع از هفته آتی و از طریق ویدئو کنفرانس خبر داد و این امر را زمینه ساز تقویت روحیه خدمت و تلاش در راستای حل مشکلات و چالش‌های موجود عنوان کرد.

دکتر محمدی با بیان اینکه بیماری کرونا نباید موجب خدشه دار کردن خدمت رسانی به مددجویان تحت پوشش سازمان شودف گفت :در صورت نیاز همکارانی که از شیفت استراحت کرونا استفاده می‌کنند موظفند به صورت دورکاری فعالیت‌های اداری خود را به نحو شایسته انجام دهند.

در ادامه این جلسه کیانوش متظهری مشاور و رئیس دفتر مدیرکل بهزیستی استان به تبیین برنامه های پیش بینی شده در سه ماهه سوم سال جاری پرداخت و هرکدام از معاونین تخصصی نیز به نقد و بررسی موارد مطرح شده پرداختند.

در پایان این جلسه اعضای شورای معاونین نسبت به خرید قطعاتی از پازل همدلی که به صورت کشوری جهت خرید لوازم التحریر کودکان تحت پوشش سازمان بهزیستی در حال اجراست، اقدام کردند.

گفتنی است سایت پویش پازل همدلی به آدرس http://WWW.puzzlehamdeli.ir در دسترس عموم قرار دارد که می توان باخرید هر قطعه از پازل همدلی به مبلغ ۱۰ هزارتومان به پویش تهیه لوازم التحریر کودکان نیازمند پیوست.

کد خبر 24864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد