اجرای طرح پازل مهربانی با هدف تامین نیازهای اولیه آموزشی دانش آموزان تحت پوشش بهزیستی

مدیرکل بهزیستی فارس در آئین رونمایی پازل مهربانی 9 هزار500 دانش آموزان خانواده های معلولین، بدسرپرست و بی سرپرست تحت پوشش سازمان بهزیستی قرار دارند

صبح امروز از پویش تهیه و توزیع لوازم آموزشی موردنیاز  دانش آموزان تحت پوشش بهزیستی و طرح پازل مهربانی با حضور مدیرکل بهزیستی فارس و خیرین و نیک اندیشان رونمایی شد. 
مدیرکل بهزیستی فارس در آئین رونمایی از این طرح با بیان اینکه 9 هزار500 دانش آموزان خانواده های معلولین، بدسرپرست و بی سرپرست تحت پوشش سازمان بهزیستی قرار دارند، اظهار داشت : این طرح با شعار "قطعه قطعه جمع گردد همدلی معنا شود" با هدف تامین نیازهای اولیه آموزشی دانش آموزان تحت پوشش در شیراز برگزار شد. 
محمد صادق کشفی نژاد خرید قطعات پازل مهربانی در قالب 600 هزار قطعه در این طرح را روش مشارکت در این طرح عنوان و تصریح کرد : صبح امروز خیرین، نیک اندیشان و همکاران با خرید هر قطعه پازل به مبلغ 100 هزار ریال در این طرح مشارکت کردند. 
وی مشارکت نوع دوستان و خیرین را بسیار عالی و قابل تقدیر  عنوان و خاطر نشان کرد : علاقه مندان به شرکت در این طرح می توانند به سایت"www.puzzlehamdeli.ir"پازل همدلی بهزیستی مراجعه و یا به شماره حساب۶۳۶۷۹۵۷۰۷۶۰۱۸۹۵۶ مشارکتهای مردمی بهزیستی مبلغ مورد نظر را واریز کنند

کد خبر 24860

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد