چهارمین نشست اعضای کمیته فرهنگی و پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان

صبح روز بیست و هشتم مهر ماه چهارمین نشست اعضای کمیته فرهنگی و پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با حضور دکتر حسین نحوی نژاد ریاست این کمیته و مدیرکل بهزیستی استان و نمایندگان دستگاههای عضو این کمیته در سالن خزائلی بهزیستی گیلان برگزار شد.

مدیرکل بهزیستی گیلان در این نشست صمن بررسی مصوبات جلسات قبل بیان کرد : کار بسیار دشورای در زمینه فرهنگی و پیشگیری داریم که با توجه به چند بخشی بودن این حوزه لازم است از کلیه ظرفیت های موجود موسسات ، NGO  ها و دستگاه های عضو به منظور پیشبرد اهداف استفاده نمائیم  
وی افزود : نقش صدا وسیما در اطلاع رسانی و پیشگیری بسیار حائز اهمیت بوده و همکاری همه جانبه این بخش  را خواستاریم.
دکتر حسین نحوی نژاد اظهار داشت : دستگاه های عضو باید در زمینه پیشگیری ازاعتیاد برنامه داشته و همچنین در طول سال در مکان ها و پارک های پرتردد شهری کارزارهای شیشه و گل با همکاری شهرداری برای عموم برگزار گردد .
وی در ادامه در خصوص اطلاع رسانی  خط ملی اعتیاد 09628و ارائه فعالیت های گسترده آن از طریق فضای مجازی ، صدا وسیما ، تلویزیون های شهری و نصب بنر در میادین اصلی شهر تاکید کردند.
پس از آن، نمایندگان  اداره کل بهزیستی استان ، جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی، در مورد فعالیتهای این اداره کل در سه منطقه آسیب خیز شهری گزارش ارائه کرده و ضمن اشاره به موانع و مشکلات آن محله ها، اعضاء را از نتیجه اقدامات پیشگیرانه از اعتیاد مطلع ساختند.

کد خبر 24850

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد