پخش کتاب گویای «فانوس حرم» از رادیو همدان

مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی بهزیستی استان گفت: کتاب گویای فانوس حرم با موضوع زندگی نامه شهید مدافع حرم محسن فانوسی، از ۲۷ مهر ماه به مدت ۹ روز از رادیو همدان پخش می‌شود.

حجت اله حاتمی مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی بهزیستی استان  با اعلام این خبر که کتاب گویا فانوس حرم، با موضوع زندگینامه شهید مدافع حرم محسن فانوسی، از ۲۷ مهرماه به مدت ۹ روز از رادیو همدان پخش می‌شود گفت: این کار ارزشی  از ساعت ۱۲:۳۰ ظهر از شبکه رادیویی همدان موج اف ام ردیف ۹۴ مگا هرتز پخش خواهد شد.
وی ادامه داد: کتاب گویای فانوس حرم از تولیدات مدیریت ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان است که با همکاری صدا و سیما مرکز استان و مشارکت اداره کل بهزیستی استان همدان تهیه و تولید شده است.
حاتمی افزود: این کتاب صوتی و چهار عنوان کتاب صوتی دیگر شامل بابای نه سالگی، قصه ی من و بابام، خواب هایی از بهشت و صبر زرد به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین جامعه هدف بهزیستی و بویژه نابینان تولید شده است.

مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی بهزیستی استان گفت: کتاب گویای «فانوس حرم» روایتی از زندگی‌نامه‌ی شهید «محسن فانوسی» از شهدای مدافع حرم استان همدان است که دربردارنده‌ی مجموعه‌ای از خاطرات همسر، خانواده، دوستان و هم‌رزمان شهید است و در این خاطرات شخصیت شهید به‌خوبی توصیف شده است و مخاطب را با ابعاد مختلف شخصیت او آشنا می‌کند.

حجت اله حاتمی با اشاره به اینکه این برنامه توسط نسرین والامقام تهیه شده است، گفت: گویندگان این برنامه، سمیرا حمیدی نامدار، همسر شهید فانوسی و احمد رضا جلیلوند هستند.
وی خاطر نشان کرد: علاقمندان می‌توانند برای دریافت این اثر ارزشمند بروی لینک  http://book.iranseda.ir/DetailsAlbum/?VALID=TRUE&g=۳۵۷۴۸۲  کلیک کنند.

گفتنی است: شهید «محسن فانوسی» از کارکنان گروه «مهندسی رزمی ۴۳ امام علی(ع)» شهرستان ملایر بود که در ۹ آبان‌ماه سال ۹۴، پس از شهادت سرلشکر پاسدار شهید حسین همدانی، شهید مجید صانعی و مجتبی کرمی، در کشور سوریه و هنگام دفاع از حرم عقیله بنی‌هاشم (س) ردای سرخ شهادت را برتن کرد. وی چهارمین شهید مدافع حرم استان همدان است.
پیکر این شهید مدافع حرم که از او دو فرزند دختر و پسر به یادگار مانده است، در یک روز برفی با حضور اقشار مختلف مردم، در منطقه دره مرادبیگ همدان، به خاک سپرده شد.

 

کد خبر 24825

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد