رباط کریم|خدمات مشاوره ای با زیرساخت متناسب، هدفمند شده اند

رئیس اداره بهزیستی شهرستان رباط کریم در بازدید از موسسه مشاوره و روان شناسی همیاران مهر ورجاوند، با مطلوب ارزیابی کردن جایگاه مشاوره در این شهرستان، خواستار توجه جدی تر همه دستگاه های اجرایی به مشاوره شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، روح الله لطیفیان بابیان اینکه زیرساخت های لازم برای انجام خدمات روان شناسانه و مشاوره ای در شهرستان رباط کریم وجود دارد، اظهار داشت: بزرگترین زیرساخت این مقوله، وجود مشاورانی قهار و زبردست است که با توجه به مهاجر پذیر بودن منطقه، توفیق همکاری با آنان را داریم.

لطیفیان در ادامه خاطرنشان کرد: به عنوان مثال، همین مرکز هموند که از چندین بانوی علاقمند و متخصص در امور روانشناسی تشکیل شده و تبحری خاص در امور کودکان دارند، نمونه ای بارز و صریح از بدنه کارشناسی در این حوزه است.

وی در ادامه از نگاه ویژه مدیریت ارشد منطقه شامل ائمه جمعه، فرماندار و نماینده مردم در مجلس نسبت به مقولات و موضوعات مرتبط با بهزیستی تقدیر کرد و اذعان داشت: شایسته است همانگونه تعامل بالایی میان همه رده های مدیریتی در شهرستان مشاهده می شود به مبحث مشاوره و خدمات روان شناسی و در نگاهی بالاتر به بخش خصوصی که شریک اجتماعی اداراتی چون بهزیستی هستند، توجه و عنایتی ویژه شود تا کل مردم منطقه از نگاه اهتمامی ارگان ها و دستگاه های اجرایی شهرستان بهره لازم را ببرند.

گفتنی است در بازدید لطیفیان از هموند، معاون امور پیشگیری وی را همراهی می کرد که بخش های مختلف این موسسه را دیدن کردند که اتاق آینه ای مشاوره جالب ترین بخشی بود که مراکز معدودی در استان از این قابلیت برخوردارند.

کد خبر 24813

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد