گیلان | سومین نشست کمیته فرهنگی و پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گیلان

مدیرکل بهزیستی گیلان : ضرورت توانبخشی معتادین بهبودیافته در مراکز ترک اعتیاد امر مهمی در جلوگیری از بازگشت فرد بیمار است .

سومین نشست کمیته فرهنگی و پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گیلان با حضور مدیرکل بهزیستی و رئیس کمیته فرهنگی و پیشگیری استان گیلان دکتر حسین نحوی نژاد ، دکتر باقری دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان  و نمایندگان و کارشناسان محترم دستگاههای عضو این کمیته در اداره کل بهزیستی گیلان برگزار گردید .

در حاشیه این نشست دکتر حسین نحوی نژاد با اشاره بر انجام تحقیق و پژوهش در حوزه پیشگیری ازاعتیاد ، بر ضرورت اگاهسازی آحاد مردم بر آسیب های اجتماعی ناشی از اعتیاد تاکید ورزیدند .

وی افزود: موفقیت در اجرای برنامه‌های مبارزه با مواد مخدر و پاکسازی جامعه از انواع مواد مخدر نیازمند همکاری و همراهی آحاد جامعه و نهادهای این حوزه در امر پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر است  و لزوم هماهنگی های بین بخشی و فعالیتهای تمامی سازمانها و برنامه ریزی مدون و زمان بندی در این حوزه بسیار حائز اهمیت است.

 مدیرکل بهزیستی گیلان رویکرد اجتماعی کردن اعتیاد را رویکرد مثبت و تأثیرگذاری دانست و گفت: حضور و مشارکت مردم، ارکان‌ها و ارگان‌ها در امر مبارزه با اعتیاد و مواد مخدر می‌تواند منجر به موفقیت‌های زیادی شود.

وی اظهار داشت : ضرورت توانبخشی معتادین بهبودیافته در مراکز ترک اعتیاد امر مهمی در جلوگیری از بازگشت فرد بیمار است .

 در پایان نیز هر کدام از اعضاء در مورد برنامه های پیشگیری از اعتیاد نقطه نظرات خود را اعلام نمودند .

کد خبر 2481

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد