اردوی جهادی بهزیستی استان در روستای بزمه ی فریدونشهر

سید کمال صدیقی مسئول امور فرهنگی و پایگاه بسیج بهزیستی استان ابراز داشت: صبح 5 شنبه 24 مهرماه، اردوی جهادی بهزیستی استان در روستای بزمه ی فریدونشهر برگزار شد.

وی در مصاحبه با روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان گفت: این حرکت جهادی با حضور تعدادی از همکاران ستادی و همکاران اداره بهزیستی شهرستان فریدونشهر و با همت والای خیرین گرانقدر برگزار شد.
صدیقی گفت: با کمک خیرین محموله ای معیشتی و فرهنگی به مبلغ 150 میلیون ریال تهیه شد و در این حرکت جهادی در کنار فعالیت های مختلف در اختیار خانواده های روستای بزمه قرار گرفت.
مسئول پایگاه بسیج بهزیستی استان گفت: برگزاری جلسه آموزشی پیشگیری از آسیب‌ها با حضور خانواده ها، برگزاری مسابقه فرهنگی در جلسه آموزشی و اهدای جایزه، بازدید از منازل تعدادی از خانواده‌های تحت پوشش و بررسی مشکلات آنها، پرداخت کمک موردی به تعدادی از مددجویان تحت پوشش و برگزاری جلسه با دهیار و شورای دهیاری روستا و بررسی مسائل و مشکلات روستا از مهترین برنامه های این اردو بود.
وی افزود: اردوهای جهادی در بهزیستی استان و شهرستان ها با هدف محرومیت زدایی و گسترش فرهنگ محله محوری در ارائه خدمات بهزیستی، توسط تیم های جهادی بهزیستی استان و شهرستان ها در سطح مناطق محروم استان در حال برگزاری است. 
 

کد خبر 24806

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد