تشکیل ستاد بحران بهزیستی استان قم با توجه به قطع و افت فشار آب شهرقم

با توجه به هشدار شرکت آب و فاضلاب استان قم و ستاد مدیریت بحران در خصوص افت فشار 72 ساعت آب شهر قم ستاد مدیریت بحران بهزیستی قم تشکیل جلسه داد .

 در ابتدای این جلسه دکتر پهلوانی مدیرکل بهزیستی استان قم با اشاره به هشدار شرکت آب و فاضلاب قم و همچنین ستاد مدیریت بحران استان مبنی بر قطع ، افت فشار و کاهش کیفیت آب شهر قم در برخی مناطق به مدت 72 ساعت به علت تعمییرات و... اتخاذ تصمیمات لازم جهت گذر از این روزها و رفع مشکلات مراکز شبانه روزی را بسیار مهم برشمرد .

در ادامه مقرر گردید آب بهداشتی بسته بندی شده جهت توزیع بین مراکز به میزان لازم از طریق خیرین و کارخانه های آب معدنی استان تامین گردد و تدارک تانکرآب به تعداد لازم جهت مصارف مراکز شبانه روزی نیز از طریق سپاه علی ابن ابی طالب (ع) و موکب های استان تامین گردد ، در خصوص تهیه ظروف یکبار مصرف و مواد شوینده و بهداشتی مراکز شبانه روزی  اقدامات لازم صورت پذیرد ، برای پیگیری امور هر مرکز شبانه روزی یک کارشناس مشخص معرفی گردد ، مکاتبات لازم با شهرداری و شرکت آب و ادارات مرتبط صورت پذیرد و نسبت به اطلاع رسانی کامل به کلیه مراکز جهت ذخیره سازی آب اقدام گردد .

کد خبر 24804

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد