در رسانه| آغاز به کار طرح پویش پازل همدلی در بهزیستی آذربایجان شرقی

مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی از آغاز همدلی مردم فهیم آذربایجان در ایجاد پازل بزرگ همدلی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، کمپین پازل همدلی توسط بهزیستی آذربایجان شرقی همزمان با سراسر کشور در راستای پویش ایران همدل با هدف تامین لوازم التحریر مورد نیاز کودکان و دانش آموزان تحت پوشش سازمان بهزیستی و فرزندان مقیم مراکز شبانه روزی اجرا می شود.

فرگل صحاف مدیرکل بهزیستی استان آذربایجان شرقی در گفتگو با خبرنگاران در خصوص برگزاری پویش پازل همدلی اظهار داشت: با توجه به مشکلات عدیده خانواده های تحت پوشش سازمان بهزیستی در تامین لوازم التحریر و نوشت افزار فرزندانشان، پویش پازل همدلی با مشارکت سازمان بهزیستی و انجمن تولید کنندگان لوازم التحریر اجرا می شود.

وی افزود: بی تردید مردم نوع دوست و خیر تبریز و آذربایجان شرقی همچون گذشته، با مشارکت خود در این طرح خداپسندانه همدلی خود را به زیبایی به نمایش می گذارند.

 مدیرکل بهزیستی استان آذربایجان شرقی  خاطرنشان کرد: شعار این طرح " قطعه قطعه جمع گردد، همدلی معنا شود"  است و محورهای این پویش تهیه و توزیع بسته های نوشت افزار و کیف مدرسه می باشد.

دکتر صحاف افزود: در این پویش قرار است برای بهره مندی از مشارکت خیرین، مراکز، موسسات خیریه تحت  نظارت سازمان و همه اقشار و نیکوکاران عزیز و هم استانی های بزرگوار،  بسته لوازم التحریر و کیف مدرسه به دانش آموزان تحت پوشش به ارزش ۳ میلیارد ریال تهیه و در اختیار آنان قرار داده می شود.

شروع به کار طرح پویش پازل همدلی در بهزیستی آذربایجان شرقی

جواد ایمانزاده معاون مشارکت های مردمی اداره کل بهزیستی آذربایجان شرقی نیز در این خصوص اظهار کرد: طرح پازل همدلی به این شیوه است که برای استان آذربایجان شرقی  یک پازل ۳۰۳ هزار قطعه ای که ارزش هر پازل ۱۰۰ هزار ریال می باشد تهیه شده که خیرین، نیکوکاران و کارکنان ادارات می توانند یک یا چندین  قطعه ۱۰ هزار تومانی خریداری کرده و در این امر خداپسندانه شرکت نمایند.

وی افزود: خیرین محترم و موسسات خیریه و تمام اقشار مردم آگاه و فهیم استان می توانند ضمن مراجعه به سایت www.puzzlehamdeli.ir   ضمن انتخاب و خرید یک یا چند پازل و پرداخت مبلغ مورد اشاره نسبت به مشارکت در این امر خیرخواهانه و خداپسندانه مشارکت کنند.

کد خبر 24796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد