ملارد|ارائه خدمات مشاوره به مناسبت هفته سلامت روان

همزمان با هفته سلامت روان همایشی به منظور ارائه خدمات مشاوره و آموزش مهارتهای زندگی برگزار شد.  

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، به منظور اجرای برنامه ها و فعالیت های مربوط به هفته سلامت روان و با همکاری اورژانس اجتماعی و معاونت پیشگیری اداره بهزیستی و  شهرداری، آتش نشانی و هلال احمر همایشی برای ارائه خدمات مشاوره ای مهارتهای زندگی و کمکهای اولیه در حوزه سلامت روانی اجرا گردید. 

 رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد ضمن تاکید بر تاثیر اهمیت سلامت روان بر رشد افراد جامعه گفت: کارشناسان و مشاوران اداره بهزیستی در تمامی مناسبتها میکوشند گامی در جهت آگاهسازی و آشنایی هرچه بیشتر افراد با نکات مثبت مشاوره و همینطور اهمیت فراگیری مهارتهای زندگی، کنترل خشم و تربیت فرزندان بردارند. 

وی افزود: مشاوره اگر توسط متخصصین آموزش دیده در این امر صورت بگیرد می تواند تاثیر عمیقی بر افراد، خانواده ها و به طور کل سلامت جوامع داشته باشد و خوشبختانه در سالهای اخیر دیدگاه مردم بسیار تغییر کرده و امروز شاهد این هستیم که افراد بیشتری جهت حل مسائل و مشکلات خود به متخصصین مراجعه مینمایند. 

وی تصریح کرد: پیش از شروع بیماری کووید ۱۹ اداره بهزیستی همواره می کوشید تا با برگزاری کارگاه ها و جلساتی در خصوص آموزش های مهارتهای زندگی، گام بردارد و در حال حاضر نیز با توجه به شرایط موجود فعالیت کارشناسان این اداره از طریق فضای مجازی ادامه دارد. 

آمنه سماوات مسئول اورژانس اجتماعی بهزیستی ملارد هم هدف از برگزاری این همایش را ترویج و فرهنگسازی مهارت‌های بهداشت روان در سطح  شهرستان بیان نمود و گفت:  ظرفیت سازی برای ارتقای کمی و کیفی خدمات پیشگیرانه و مشاوره‌ای در زمینه بهداشت روان و ارتقای توانمندی‌های روانی اجتماعی عموم برای تاب‌آوری و مواجهه موثر در مخاطرات نقش بسیار موثری در تامین سلامت روان جامعه دارد.

کد خبر 24785

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد