راه اندازی پویش (پازل همدلی) برای تأمین نوشت افزار دانش‌آموزان تحت پوشش بهزیستی

دکتر حیدری مدیرکل بهزیستی البرز در جمع خبرنگاران از اجرای طرح پویش پازل همدلی خبر داد و افزود :هدف از این پویش تهیه و تأمین نوشت افزار و وسایل لوازم التحریر برای دانش‌آموزان تحت پوشش سازمان بهزیستی است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز : دکتر «اسدالله حیدری » مدیرکل بهزیستی استان البرز اذعان داشت : سازمان بهزیستی در جهت حمایت و رسیدگی به دانش آموزان نیازمند و تحت پوشش اقدام به برپایی پویشی به عنوان«پازل همدلی» با همکاری انجمن صنفی تولیدکنندگان نوشت افزار، آوای پیک تحریر ایرانیان، موسسه خیریه نیک گامان و با کمک و مشارکت مردم نوعدوست ایران اسلامی نمود تا با تکمیل این پازل نسبت به تهیه و تامین ۶۰ هزار بسته لوازم التحریر برای دانش آموزان تحت پوشش بهزیستی سراسر کشور اقدام گردد.

 به گفته مدیرکل بهزیستی البرز، در پویش پازل نقشه ایران با ۶۰۰ هزار قطعه که در نقشه هر استان هم نمادهای میراث فرهنگی آن استان درابعاد ۲۰ متر در ۳۰ متر نقش بسته است برای علاقمندان، خیرین و مردم ایران اسلامی که قصد مشارکت در این پویش را دارند تهیه شده است.


 دکتر حیدری با بیان اینکه در راستای اجرای این طرح، برای استان البرز یک پازل تهیه شده اظهار داشت: علاقمندان می توانند با خرید هر قطعه پازل به قیمت ۱۰ هزار تومان در تأمین لوازم التحریر، کوله وسایل مدرسه برای دانش آموزان سهیم باشند.

وی خاطر نشان کرد: قطعات این پازل توسط مشارکت های خرد مردمی تکمیل و با ثبت اسم تمام مشارکت‌کنندگان بر روی این قطعات پازل به عنوان بزرگترین پازل در دنیا و نمادی ماندگار از پویش ایران همدل در نقطه‌ای از ایران به یادگار نصب و ماندگار خواهد شد.

دکتر حیدری در ادامه از همه کسانی که قصد مشارکت در این پویش همدلی بزرگ را دارند خواست تا با مراجعه به سایت پازل همدلی از طریق سایت سازمان بهزیستی کشور و یا نشانی puzzlehamdeli.ir اطلاعات خود را وارد و سپس استان خود را  انتخاب کنند و یک یا چند قطعه پازل را به نام خود ثبت و خریداری کنند تا کمکی به دانش آموزان مناطق روستایی و شهری تحت پوشش بهزیستی البرز در زمینه تهیه نوشت افزار انجام دهند.

وی همچنین از مجموعه‌ها، گروه های خیریه، مؤسسات مختلف و افرادی که علاقمند به همکاری هستند نیز خواست تا با ورود به سایت و درج نام مؤسسه یا خیریه خود و یا با هماهنگی با ادارات بهزیستی استان‌ها، نام مؤسسه یا خیریه خود را برای همیشه در نماد همدلی مردم ایران ثبت کنند.

وی در پایان اظهار کرد : امیدوارم مردم نوع دوست و خیّرین البرزی همچون گذشته، با مشارکت خود در این طرح خداپسندانه همدلی خود را به زیبایی هرچه تمام تر به نمایش گذارند.

کد خبر 24779

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد