شاهرود | ارائه خدمات به ۳۵۶ نفر در مرکز تامین و توسعه شهرستان

ملکی گفت : ۳۷ نفر از فرزندان ترخیصی از مراکز شبانه روزی تحت حمایت مرکز تامین و توسعه شهید فیاض بخش می باشند

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان؛ مریم ملکی رئیس مرکز تامین و توسعه شهید فیاض بخش شهرستان شاهرود گزارشی از عملکرد این مرکز در شش ماه ابتدای سال جاری ارائه کرد.

ملکی با اشاره به راه اندازی مرکز در سال ۱۳۹۱ تصریح کرد : زنان سرپرست خانوار و فرزندان ترخیصی از مراکز شبانه روزی از خدمات مستمر و غیر مستمر این مرکز استفاده می کنند.
وی با بیان اینکه ۳۸۷ توانخواه در مرکز تامین و توسعه شهید فیاض بخش دارای پرونده می باشند، ادامه داد: ۳۵۶ نفر از خدمات مرکز بهره مند می شوند که از این تعدا ۴۰ نفر مستمری بگیر می باشند و ۳۱ توانخواه پشت نوبت دریافت مستمری قرار دارند.

ملکی با بیان این مطلب که ۳۷ نفر از فرزندان ترخیصی از مراکز شبانه روزی تحت حمایت مرکز تامین و توسعه شهید فیاض بخش می باشند افزود:  با توجه به راه اندازی سامانه فرزندخواندگی از اردیبهشت ماه سال جاری، ۱۴ زوج درخواست خود را در سامانه درج نموده اند که دو زوج شاهرودی فرزند خود را تحویل گرفته اند.
ملکی با توجه به بهره مندی ۳۶ خانوارهای دارای چندقلو از  خدمات مرکز اظهار داشت: یک خانوار چهارقلویی، ۴ خانوار سه قلویی و ۳۱ خانواده دارای فرزند دو قلو تحت حمایت مرکز بوده که ۱۰ خانواده از افزایش یارانه و معیشت برخوردار شده اند.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد با افزایش نیروی انسانی مرکز در جهت خدمت رسانی بهتر به جامعه هدف گام های موثری برداشته شود.
 

کد خبر 24769

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد