مهدیشهر | تهیه و توزیع یک هزار و ۴۰۰ بسته حمایتی ، معیشتی در شش ماهه نخست سال در بین توانخواهان

ناظمی گفت : در سال جاری تعداد ۱۲ پرونده مستمری، ۳۰ پرونده زنان (سرپرست خانوار، بد سرپرست، مطلقه)، ۳۱ پرونده ایجاد اشتغال، ۳۰ پرونده ودیعه مسکن نیز در بهزیستی شهرستان تشکیل شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان دکتر هدی ناظمی رئیس اداره بهزیستی شهرستان مهدیشهر گزارشی از عملکرد حوزه های تخصصی شهرستان در شش ماهه نخست سال ۹۹ ارائه کرد.


 هدی ناظمی در گفت و گو با روابط عمومی گفت : بهزیستی شهرستان در شش ماهه ابتدای سال توانسته است با همراهی و همدلی خیرین مبلغی بالغ بر دو میلیارد و ۲۴۰ میلیون ریال در قالب کمک های نقدی و غیر نقدی جلب و جذب نماید.
 وی در ادامه خبر از تهیه و توزیع یک هزار و ۴۰۰ بسته حمایتی شامل سبد معیشتی، وسایل بهداشتی و لوازم التحریر و ... داده و افزودند :  در شش ماهه نخست سال تعداد ۵۲۹  مورد پرداخت کمک هزینه در قالب کمک هزینه لوام توانبخشی،   توانپزشکی، مناسب سازی، کمک های موردی و ... توسط بهزیستی شهرستان در حوزه توانبخشی تخصیص و پرداخت شده است  .
ناظمی گفت : در سال جاری تعداد ۱۲ پرونده مستمری، ۳۰ پرونده زنان (سرپرست خانوار، بد سرپرست، مطلقه)،   ۳۱ پرونده ایجاد اشتغال، ۳۰ پرونده ودیعه مسکن نیز در بهزیستی شهرستان تشکیل شده است.
رئیس اداره بهزیستی شهرستان مهدیشهر اقدامات حوزه پیشگیری را  غربالگری ۲۲۵  نوزاد، سنجش بینایی ۲۰۰ کودک و در ارائه خدمات مشاوره به ۳۵ نفر در مراکز مشاوره و خدمات روانشناختی بیان داشتند و در پایان افزودند : سلامتی و سعادت برای کلیه همکاران و جامعه هدف اداره کل را با امید به شکست کرونا به مدد الهی از ایزد منان خواهانیم.

کد خبر 24768

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد