در رسانه| پازل همدلی با مهربانی کامل می‌شود

مدیرکل سازمان بهزیستی استان همدان گفت: «پازل همدلی» طرح ابتکاری سازمان برای تهیه بسته‌های نوشت‌افزار برای دانش‌آموزان محروم است که با کمک خیران و نیکوکاران کامل می‌شود.

مهدی دیناری  در گفت‌وگوی اختصاصی با ایرنا گفت: سازمان بهزیستی کشور با هدف تهیه و تامین نوشت افزار و لوازم آموزشی و ماسک برای دانش‌آموزان زیرپوشش سازمان و کمیته امداد امام خمینی(ره)، اقدام به اجرا و راه اندازی پویشی با عنوان “پازل همدلی” کرده است.

وی اظهار داشت: در این پویش سراسری، پازل نقشه ایران با ۶۰۰ هزار قطعه در سطح کشور تهیه شده است.

دیناری افزود: در این نقشه نمادهای میراث فرهنگی و هنری هر استان در ابعاد ۳۰ در ۲۰ متر برای مردم خیر که قصد مشارکت دراین پویش را دارند نقش بسته شده است.

 مدیرکل سازمان بهزیستی استان همدان با بیان اینکه در راستای اجرای این طرح، برای استان همدان یک پازل تهیه شده، اظهار داشت: پویش پازل همدلی با شعار «قطعه قطعه جمع گردد، همدلی معنا شود» تا آخر مهرماه ادامه دارد.

مهدی دیناری خاطر نشان کرد: قطعات این پازل توسط مشارکت‌های خرد مردمی تکمیل و با ثبت اسم تمام مشارکت‌کنندگان بر روی این قطعات پازل به عنوان بزرگترین پازل در دنیا و نمادی ماندگار از پویش ایران همدل در نقطه‌ای از ایران به یادگار نصب و ماندگار خواهد شد.

وی با بیان اینکه مردم می‌توانند از یک قطعه ۱۰ هزار تومانی تا هر میزان که بخواهد پازل خریداری کرده و در این امر خداپسندانه شرکت کنند، یادآور شد: خیرین و صاحبان سرمایه، اشخاص حقیقی و حقوقی، ورزشکاران، هنرمندان و سایر مردم با مراجعه به پایگاه اینترنتی پازل همدلی، از طریق سایت www.puzzlehamdeli در این پویش شرکت کرده و سازمان بهزیستی را برای تامین نوشت‌افزار فرزندان زیر پوشش، یاری دهند.

 پویش ایران همدل بعد از فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر برپایی نهضت احسان و تعاون از عید غدیر خم آغاز شد و تا پایان ماه صفر ادامه داشت.

در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹، افزون بر ۲۹۶ هزار دانش آموز در بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ مدرسه همدان تحصیل می‌کنند.

کد خبر 24764

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد