قرچک|تجلیل از ورزشکاران نابینا 

همزمان با گرامیداشت روز جهانی عصای سفید و همچنین روز ملی پاراالمپیک از دو  قهرمان ورزشی قرچک تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، مقارن با روزهای جهانی عصای سفید و ملی پاراالمپیک از محمد حسین و امیرحسین ایران نژاد، توانخواهان نابینای عضو خانواده بهزیستی قرچک که در رشته های جودو و دو میدانی، مقام کشوری کسب کرده بودند، تقدیر به عمل آمد.

آئین تکریم این ورزشکاران با حضور رئیس اداره بهزیستی شهرستان قرچک و خانواده آن ها برگزار شد که  به پاس تلاش، پشتکار و موفقیت این نوجوانان، هدایایی به رسم یادبود دریافت کردند.

 اردشیر بهرامی در حاشیه این مراسم اظهار داشت: بر اساس "قانون حمایت از معلولان" هدف سازمان بهزیستی این است که زمینه حضور و مشارکت واقعی جامعه معلولان در همه عرصه های اجتماعی، فرهنگی، هنری و ورزشی فراهم شود.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان قرچک با درخواست از مسئولین و مدیران شهرستان قرچک، تصریح کرد: از مدیران دستگاه های اجرایی، استدعا دارم نسبت به رعایت حقوق شهروندی توانخواهان سازمان بهزیستی نهایت توجه و حمایتگری را داشته باشند. زیرا تجربه نشان داده هر فضایی که فرصتی برای رشد استعدادها و توانمندی توانخواهان فراهم شده این گروه از جامعه بهترین موفقیت ها را کسب کرده اند؛ شاهد این سخن موفقیت های افراد دارای معلولیتی چون ایران نژادها هستند که مقام های مختلف قهرمانی را از آن خود کرده اند.

کد خبر 24750

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد