نشست شورای اداری بهزیستی آذربایجان شرقی

دومین نشست شورای اداری و مدیریتی بهزیستی استان در سال جاری برگزار شد.

در این نشست که با حضور معاونان، مسئولان ستادی و روسای شهرستان ها برگزار شد، هر یک از حوزه معاونت ها، گزارشی از اقدامات، فعالیت ها، چالش ها و برنامه های پیش بینی شده حوزه کاری خود را بیان داشتند.

اهتمام ویژه در قبال نظم و انضباط اداری و تکریم ارباب رجوع 

دکتر صحاف مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی در دومین نشست شورای اداری بهزیستی استان با تاکید بر این‌که هدف نهایی تمامی مراکز بهزیستی در شهرستان‌های استان، بازتوانی واقعی مددجویان شود، گفت: مددجویان باید به طور کامل بازتوان شوند، ارائه‌ی خدمات غیرمستمر در کنارخدمات مستمر، باعث توانمندی مددجویان می‌شود.

وی افزود: بازتوانی مددجویان مستمری بگیر و زنان سرپرست تحت پوشش بهزیستی از طریق آیتم‌های مختلف انجام‌ می‌شود، با بازتوانی مددجویان افراد پشت نوبت جایگزین افراد توانمند بهزیستی می‌شوند.

وی با اشاره به ارزیابی عملکرد شش ماهه‌ی روسای بهزیستی شهرستان‌های استان، اظهار کرد: افزایش بهره وری و خدمت بهتر به جامعه‌ی هدف بهزیستی توسط روسای بهزیستی شهرستان‌ها مورد انتظار است، روسا به عنوان نمایندگان اجرایی بهزیستی در شهرستان‌ها حضور دارند بنابراین آیتم‌ها و شاخص‌های عمومی و اختصاصی برای آن‌ها تعریف شده تا براساس جمعیت و تعداد نیرو و تعدد وظایف، فعالیت کنند.

مدیرکل بهزیستی استان با اشاره به افزایش تعاملات برای ارتقای خدمات رسانی بهزیستی، افزود: روسای شهرستان‌ها می‌توانند با تعاملات برون سازمانی و درون سازمانی، ارتباط با خیرین و مراکز به ارتقای بهره وری سازمان منجر شوند.

وی با تاکید بر این‌که مشارکت‌های مردمی حرف اول در سازمان بهزیستی است، گفت: اگر کمک‌های مردمی در سازمان بهزیستی نباشد خدمت رسانی به نحو احسن انجام نمی‌شود، بنابراین روسا باید با مردم، خیرین و سایر ادارات تعاملی تنگاتنگ داشته باشند تا باری از دوش مشکلات خانواده های تحت پوشش بهزیستی برداشته شود.

صحاف افزود: با توجه به این‌که ۹۰ درصد فعالیت‌های سازمان بهزیستی به صورت الکترونیکی ارائه می‌شود، مراکزی که به نحو احسن از طریق سامانه فعالیت می‌کنند رتبه بندی شده و از روسای شهرستان‌های برتر قدردانی  می‌شود.

کد خبر 24722

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد