استان سمنان  ا   برگزاری کارگاه تربیت مربی آموزش پیش از ازدواج

تحکیم بنیان خانواده وتوانمندی آن در حوزه اجتماعی مستلزم ایجاد زمینه های سلامت اجتماعی و روانی برای زوجین و افراد در شرف ازدواج می باشد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان سمنان کارگاه تربیت مربی آموزش پیش از ازدواج با حضور دکتر علیرضا ایزدپور مدیر کل بهزیستی استان سمنان برگزار شد.

سرکار خانم ایمانی معاون پیشگیری  اداره کل بهزیستی استان سمنان و آقای رمضانپور رئیس اداره بهزیستی شهرستان سمنان به اتفاق  مشاوران مراکز حضوری و تلفنی مشاوره تحت نظارت بهزیستی شهرستانهای سمنان، مهدیشهر و سرخه  و همچنین مشاوران آموزش پرورش و  نیروی انتظامی در این کارگاه حضور داشتند.

دکتر ایزدپور مدیر کل بهزیستی استان سمنان در ابتدا بر یکی از استراتژیهای مهم سازمان بهزیستی مبنی بر فعالیتهای پیشگیریانه در جهت کنترل و کاهش آسیبها و توانمند سازی جامعه هدف تصریح داشت.

ایزدپوربیان داشت: در کنار سلامت جسمانی برخورداری آحاد جامعه از سلامت اجتماعی حائز اهمیت است  و سازمان بهزیستی در راستای اهداف عالیه خود در صدد انجام خدمات بهتر و گسترده تر به منظور برنامه های پیشگیرانه و کاهش مداخلات درمانی است.

مدیر کل بهزیستی استان سمنان اظهار داشت: تحکیم بنیان خانواده وتوانمندی آن در حوزه اجتماعی  مستلزم ایجاد زمینه های سلامت اجتماعی و روانی بخصوص برای زوجین و افراد در شرف ازدواج می باشد و اداره کل بهزیستی استان سمنان با عنایت به هفته ازدواج و خانواده  و با هدف افزایش توانمندی  مشاوران در  آموزش پیش از ازدواج و ارائه خدمات تخصصی به مخاطبان کارگاه تربیت مربی  پیش از ازدواج  برگزار می کند.  

لازم به ذکر است کارگاه آموزشی تربی مربی پیش از ازدواج به مدت دو روز در تاریخ ۷ و ۸ مرداد با همت اداره بهزیستی شهرستان سمنان برگزار می شود.

کد خبر 2471

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد