رباط کریم| ساخت بیست واحد مسکونی برای فرزندان مستقل بهزیستی

رئیس اداره بهزیستی شهرستان رباط کریم اظهار داشت: برای حمایت از فرزندان مستقل بهزیستی، بیست واحد مسکونی توسط خیرین این شهرستان ساخته می شود.

روح اله لطیفیان گفت: زمینی به مساحت سیصد و۶۰ متر مربع خریداری و مقرر شد تا بیست واحد مسکونی برای فرزندان مستقل بهزیستی رباط کریم ساخته شود.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان رباط کریم اظهار کرد: خیرین انگیزه زیادی دارندو زمینه حمایت رسانی ها را هم فراهم می سازند تا مردم احساس کنند، حضورشان موثر است و بذر کار خیر آنها ثمر می دهد.

لطیفیان با اشاره به کمک های خیرین گفت: برای خدمات دهی به گروه های هدف اعتبارات دولتی به تنهایی پاسخگو نیست، و با بهره گیری از همه ظرفیت ها و توان خیرین اقدامات بسیار خوبی برای تامین نیاز افراد نیازمند انجام شده ودر این شرایط کرونایی، خیرین در رباط کریم همانند گذشته پای کار آمدند وساخت مسکن در حمایت از کودکان ترخیصی از  مراکز  بهزیستی پیش قدم شدند. که التیام بخش این دوران است.

لطیفیان افزود: کمک گرفتن از توان خیران با انگیزه، ضروری به نظر می رسد و بدون شک کمک خیرین منطقه و یا نیکوکاران غیر مقیم به عنوان سرمایه های اصلی این اداره، کمک شایانی در راستای برطرف کردن بخشی از نیازهای اقشار آسیب پذیرخواهد کرد.

وی در پایان گفت: اهداف شاخص بهزیستی شهرستان رباط کریم در راستای توانمند سازی، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، معلولیت‌ها، ارتقای سلامت اجتماعی و بازتوانی جامعه هدف است و مجموعه بهزیستی شهرستان در این راستا از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

کد خبر 24709

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد