شهرقدس| ادامه ایران همدل در گره گشایی از نیازمندان

 اداره بهزیستی قدس اقداماتی براب جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی از خیرین و رساندن به  مددجویان انجام داده است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، پروین یاری زاده در خصوص دومین مرحله از پویش همدلی گفت: پیرو بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر شکل گیری نهضت تعاون و احسان و تداوم رزمایش همدلی و نهضت کمک مومنانه در کشور به دلیل شرایط بد اقتصادی مردم در پی شیوع ویروس کرونا اداره بهزیستی شهرستان قدس نیز اقداماتی گسترده ای در این راستا انجام داد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان قدس در ادامه تصریح کرد: در خصوص کمک به جامعه هدف در ایران همدل دویست بسته سبد کالا ارزاق اولیه که شامل برنج، روغن، رب، حبوبات و تن ماهی است تحویل مددجویان شد.

وی افزود: بیش از نهصد کیلوگرم گوشت گرم نیز بین سیصد و ۱۵ نفر از مددجویان توزیع شد.

این  مسئول همچنین عنوان کرد: در خصوص پیشگیری از ویروس کرونا ده بسته لوازم بهداشتی که شامل ماسک، مواد ضدعفونی کننده و شوینده بود توزیع شد و در آغاز سال تحصیلی به یکصد و ۳۰ نفر از دانش آموزان دارای پرونده  لوازم التحریر اهدا شد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان قدس در ادامه اظهار داشت: کمک جهیزیه یک نفر از افراد تحت پوشش نیز تامین شد و همچنین کمک های نقدی و غیر نقدی در خصوص مشکلات مددجویان از جمله ودیعه مسکن، درمان و کمک های معیشتی نیز به مددجویان در خصوص ایران همدلی صورت پذیرفت.

یاری زاده در پایان ضمن تشکر از خیرین عنوان کرد: در جامعه هدف این اداره افرادی وجود دارد که در طول سال نیاز به حمایت دارند و از خیرین درخواست کرد که همچنان کمک های خود را از این عزیزان دریغ نکنند.

کد خبر 24707

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد