قول هایی بر رفع مشکلات افراد دارای معلولیت و نابینایان

محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همزمان با روز گرامیداشت عصای سفید در جلسه ویدیو کنفرانس با نمایندگان موسسات و انجمن‌های غیردولتی در حوزه نابینایان سراسر کشور پس از استماع سخنان گروهی از این افراد و در حضور آنان با برقراری تماس‌های تلفنی چندگانه، مشکلات افراد دارای معلولیت را پیگیری کرد.

وعده نوبخت به نابینایان

  محمد شریعتمداری ضمن تماس تلفنی با محمد باقر نوبخت مطالبات جامعه نابینایان را منتقل کرد.  در این نشست؛ نمایندگان تشکل‌ها از معاون رییس جمهور ؛ توجه ویژه به تامین بودجه اجرای قانون حمایت از معلولان در سال آینده و همچنین اعتبارات معلولان در برنامه هفتم توسعه و قطع یارانه افراد ثروتمند به نفع سازمان بهزیستی را خواستار شدند.  معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه نیز که خود دوران درمان کرونا را سپری می‌کند، از اهتمام ویژه این سازمان به معلولان در تدوین بودجه سال آینده خبر داد.

 عزم جدی شورای عالی شهرسازی برای مناسب سازی شهری

" محمد شریعتمداری" در تماس تلفنی دیگری با "محمد اسلامی " وزیرراه و شهرسازی خواسته نابینایان مبنی بر توجه ویژه برای  مناسب سازی شهری را منتقل کرد .  اسلامی نیز در پاسخ به این درخواست، ضمن اشاره به مصوبه اخیر شورای عالی شهرسازی در این خصوص از عزم جدی این شورا برای نظارت بیشتر براجرای این مصوبه خبرداد.  با درخواست نمایندگان تشکل های نابینایان  و موافقت اسلامی مقرر شد  نشست بعدی ستاد مناسب سازی  در دفتر وزیر راه و شهرسازی برگزار شود.

کد خبر 24705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =