پاکدشت | دیدار با نابینایان موفق شهرستان

به مناسبت ۲۴ مهرماه، روز جهانی عصای سفید، نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی، خانواده دارای چهار روشندل را مورد تفقد قرار کرد.

 به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی استان تهران، فرهاد بشیری در حاشیه این بازدید اظهار کرد: ما مسئولین باید به بهانه های مختلف و مناسبت ها با افرادی که دارای شرایط خاص و ویژه هستند دیدار و ملاقات نمائیم و از نزدیک در جریان مشکلات آنها قرار بگیریم.

نماینده مردم شهرستان پاکدشت گفت: روز عصای سفید یک روز جهانی است که دارای اهمیت فوق العاده ای است و خیلی از نبینایان دارای استعداد های خاصی هستند و باید استعداد های آنها بصورت هدفمند هدایت شود.

 در ادامه این دیدار رئیس اداره بهزیستی شهرستان پاکدشت هم گفت: نابینایی نیز همانند سایر معلولیت ها  پدیده ایست نا خواسته که برای هر فردی در هر زمانی و در هر مکانی ممکن است عارض گردد؛ ولی آنچه که مهم است این است که نابینایی نباید و نمی تواند علت بازدارنده جهت حضور افراد نابینا در صحنه های گوناگون اجتماعی  باشد.

محمود برزگر افزود: بهزیستی به دانشجویان کم بینا و نابینا شهریه دانشجویی پرداخت می کند و در صورت برگزاری آزمون های استخدامی، مکاتبات لازم جهت استفاده از سهمیه سه درصد استخدامی آنها انجام می شود.

کد خبر 24704

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد