شهرری| نوشت افزار بین یکصد کودک بی سرپرست توزیع شد

معاون امور اجتماعی مدیریت بهزیستی شهرستان ری از توزیع یکصد بسته نوشت افزار میان کودکان بی سرپرست دارای پرونده در این نهاد خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، مریم صفایی با بیان خبر بالا، گفت: در هفته جهانی کودک در همه مهدهای کودک فعال و همچنین  مراکز شبه خانواده کودکان خردسال و شیرخوارگاه حضرت رقیه برنامه های خاصی انجام شد.

 معاون امور اجتماعی بهزیستی شهرستان ری در ادامه اظهار داشت: با توجه به شروع سال تحصیلی و با هماهنگی مدیریت بهزیستی شهرستان ری، یکصد بسته نوشت افزار به کودکان بی سرپرست تحت پوشش حوزه اجتماعی که از فرزندان مادران سرپرست خانوار و یا از فرزندان ترخیصی سازمان که فاقد سرپرست موثر بودند، توزیع شد.

صفایی در ادامه خاطرنشان کرد: برای شروع سال تحصیلی هر سال با کمک خیرین و مدیریت بهزیستی شهرستان توزیع وسایل مورد نیاز و نوشت افزار  انجام می شد که امسال با توجه به شرایط کرونا  و حضور فرزندان در  مهدها  و یا مراکز شبه خانواده غیر از مدارس  شیوه  تحصیل به گونه‌ای دیگر رقم خورد.

وی در پایان اذعان داشت: فرزندان شروع تحصیلی را به گونه ای دیگری تجربه کردند و در هفته جهانی کودک با توجه به شعار آن که «آینده را باید ساخت و این که کودک را به بزرگ شدن تشویق نکنید و بگذارید کودک کودکی اش را انجام دهد» محافل پرشماری را در مهدها و مراکز شبه خانواده برگزار کردیم و البته در نیمه ماه مهر با توجه به روزهای عزاداری و شرایط مذهبی و فرهنگی کشورمان کودکان را با این مسائل آشنا نموده و در حد شعور و شور فرزندان مراسم اربعین را نیز برگزار کردیم.

کد خبر 24697

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد