خدمت به مددجویان را با جدیت دنبال می کنیم

مدیر کل جدید بهزیستی استان با نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان همدان دکتر مهدی دیناری مدیر کل بهزیستی استان در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان ضمن اشاره به فعالیتهای گسترده سازمان بهزیستی در حوزه های مختلف گفت : با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری خدمت به معلولان و جامعه هدف بهزیستی تنها کار سازمان بهزیستی نیست و نیازمند همراهی و همکاری همه است. 

دیناری افزود: همراهی، همکاری و رهنمودهای نماینده ولی فقیه در استان می تواند راهگشای بسیاری از کارهای سازمان باشد چرا که بیشتر فعالیت های این سازمان به نیابت از ولی فقیه به بهزیستی واگذار شده است.

وی افزود از همه ظرفیت ها برای خدمت به جامعه هدف بهزیستی استفاده خواهیم کرد و این موضوع را با جدیت دنبال خواهیم کرد. 

آیت اله حبیب اله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان نیز ضمن قدردانی از تلاش های حمید رضا الوند  مدیرکل سابق و کارکنان بهزیستی گفت: سازمان بهزیستی از جمله دستگاههایی است که می بایست همه در تعامل باآن باشند چرا که اغلب افرادیکه به این سازمان مراجعه میکنند نیازمند حمایت و کمک هستند و همراهی با سازمان می تواند در حل مشکلات محرومین و جامعه هدف بهزیستی موثر باشد. 

نماینده ولی فقیه در استان و  امام جمعه همدان با آرزوی توفیق برای مدیرکل جدید گفت: تکریم و احترام به مددجویان از جمله اصولی است که می بایست مورد توجه جدی مدیران و کارکنان بهزیستی قرار قرار گیرد چرا که اغلب مراجعان به این سازمان با حداقل حمایت ها هم مشکلاتشان مرتفع می شود. 

کد خبر 24674

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد