نشست دکتر حسین نحوی نژاد با فرماندار تالش جهت بررسی مناطق سیل زده شهرستان تالش

صبح روز بیست و چهارم مهر ماه نشست بررسی وضعیت مناطق سیل زده تالش با حضورفرماندار تالش محمد حسین شاهکویی ، دکتر حسین نحوی نژاد مدیرکل بهزیستی گیلان ، عباس امام پناهی مسئول پدافند غیرعامل ، حجت الاسلام حمید نادم مسئول روابط عمومی ، شادکام مشاور مدیرکل و شهریار جعفری ریاست بهزیستی شهرستان در فرمانداری تالش برگزار شد.

محمد حسین شاهکویی فرماندار تالش در این نشست گفت : بازسازی مناطق آسیب‌دیده از سیلاب با جدیت پیگیری می‌شود و به دلیل اقدامات انجام گرفته، به زودی بازسازی‌ها و جبران خسارت‌ها را شاهد خواهیم بود.
وی گفت : استانداری گیلان پیگیری های بسیار خوبی در سطح ملی و از طریق سازمان برنامه و بودجه و وزرا در رابطه با جبران خسارات سیل تالش انجام داده است و در تسریع بازسازی ها موثر خواهد بود.
وی ادامه داد: بزودی شاهد بازسازی مناطق آسیب دیده از سیل به خصوص مناطق روستایی خواهیم بود و تلاش ها برای کاهش مشکلات مردم در این مناطق باید افزایش یابد.
مدیرکل بهزیستی گیلان دکتر حسین نحوی نژاد نیز در خصوص  بررسی وضعیت مناطق سیل زده با هدف مدیریت آسیب های ناشی از آن و ارائه راهکار و جبران خسارت های مالی ، جانی و روانی خانواده های آسیب دیده ، بین دستگاه های اجرائی بحث و تبادل نظر کرد .

کد خبر 24659

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد